Debugger?

Status
Niet open voor verdere reacties.

esther68

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2004
Ik heb het spel The sims op de pc gezet , maar nu wil ik het spel spelen , maar nu geet de computer aan een schermpje met :

A debugger has been detected

unload the debugger and try again

Ik heb geen idee wat ik moet doen nu , en wat een debugger kan zijn, kan iemand mij daar bij helpen

groetjes esther

Met een debugger kun je fouten uit software halen. Maar kan ook gebruikt worden om software te kraken. SoftIce is bijvoorbeeld een debugger. Heb je die geinstalleerd?

nee ik heb alleen norton systemworks en zonealarm firewall erop gezet, maar ook als ik die allemaal uitschakel geeft ie die melding

Kun je even een Hijack log posten? Dan kan ik kijken of er per ongeluk toch een debugger geinstalleerd is.

ik heb nu norton systemworks er vanaf gegooid en nu pakt ie het spel wel, heel vreemd

Vreemd, bij mij werkt die combinatie wel. Maar je hebt dus nu geen virusscanner meer? En die is toch erg belangrijk.

nee die heb ik nu nie meer, maar zal hem er zo nog eens opzetten, heb het er eerder opgehad maar onlangs is mijn pc leeg geweest en alles er weer opnieuw opgezet maar daarvoor deed alles het ook gewoon, ik laat het wel weer weten of het gelukt is, in ieder geval vriendlijk bedankt

HOI MEGABIT ik snap er helemaal niks van, het ligt wel degelijk aan norton systemworks als ik die op de pc gezet heb doen de the sims het niet. En die Hijack kan ik alleens opslaan met een zip bestand en dan vervolgens is er geen vieuwer om hem te openen weet jij nu wat ik moet doen .. alvast bedankt

Zip bestanden kun je openen met bijv. Winzip maar laat die Hijack-log maar zitten. Ik denk dat hier de oplossing staat.

dank je megabit ik zal het proberen , je hort nog van me als het me gelukt is.. thnxxie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan