• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Decimaalteken in exell app

Status
Niet open voor verdere reacties.

RODA73

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2018
Berichten
5
hallo,

ik werk veel met exel bestanden die ik op de computer aanmaak en daarna bewerk op mijn smartphone of omgekeerd.
nu heb ik een probleem met formules met cijfers na de komma. op de PC is het decimaalteken ingesteld op PUNT.
bij de exell app op de smartphone krijg ik dan een foutmelding omdat het decimaalteken daar KOMMA is.
dus als ik het bestand open en bewerk op de smartphone en ik werk met de KOMMA dan krijg ik fouten in het exelbestand als ik dit open op de pc en omgekeerd.
kan ik het decimaalteken in de exellapp ook wijzigen in PUNT ipv KOMMA??

Kan iemand mij helpen?
 

Bijlagen

  • voorbeeld.xlsx
    22,3 KB · Weergaven: 24
bedankt voor de reactie maar mijn engels is niet goed. dit begrijp ik niet. ik heb die app geïnstaleerd maar krijg de melding dat ik de instellingen niet kan wijzigen
 
Ik heb hier al meer dan 1 uur aan het proberen geweest maar dit lukt me echt niet.
ik heb de app op de telefoon kunnen instaleren maar ik kan daar niets in wijzigen.
op de pc ook al iets geînstaleerd maar dan lukt het ook niet. dit is allemaal chinees voor mij.
is er nog een andere oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan