decoder problemen met Media Center

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucas883

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
heb Media Center geinstalleerrd maar indien ik een films (mpeg, AVI, of VOB/sub) wi afspelen geeft ie aan dat er een deocder probleem is en dat ik MCE opnieuw moet opstarten of installeren, kan iemand me helpen, heb eerst geen problemen hgehad maar bij een neiuwe installatie krijg ik dit probleem ineens, moet ik een codec pakket installeren, zo ja welke?? het vreemde is dat Medai Player power dvd en Windvd wel beeld en geluid geven
vele dank zij u gegund
Richard

Laatst bewerkt:
heb het gehele pakket geinstalleerd, maar nu geeft ie een stuurprogramma aan die moet worden geinst. heb een ATI 256 MB videokaart merk Club3D(???), maar heb de drivers niet geinst ivm fouten (nwste catalyst) moet ik anders de standaard proberen??

Haal hier eens de juiste drivers op, even zoeken bij Ati en XP.

En haal de CATALYST Uninstaller eerst eens op bij Ati, zoek hem bij de drivers voor XP, en dan bij de utility's.

Gebruik eerst de driver cleaner, reboot, en installeer de drivers, en reboot.

Let wel, je hebt een goede mpeg2 codec nodig om dvd's af te spelen.

heb het gehele pakket geinstalleerd, maar nu geeft ie een stuurprogramma aan die moet worden geinst. heb een ATI 256 MB videokaart merk Club3D(???), maar heb de drivers niet geinst ivm fouten (nwste catalyst) moet ik anders de standaard proberen??
De site van Club 3D verwijst voor de nieuwste ATI-drivers naar de site van ATI zelf. Als het K-Lite pakket om de driver vraagt, waarom niet geinstalleerd dan? Kan het niet zo zijn dat de eerdere fouten die je noemt ook met het K-Lite pakket opgelost zullen zijn? Ik zou de nieuwste drivers downloaden en installeren. Bij de installatie van de Radeon-drivers moet ook Microsoft.NET Framework geinstalleerd worden.
Of heb je dat al?

welk framework moet dat zijn kgloof dat ik .net framework 1 geinstalleerd heb

ben er uit na inst vancatalyst doet ie ut, dank voor de tips

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan