deel IE geschiedenis wil niet weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONOVAN

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Hoi,

Ik heb weer eens iets geks.
Zodra ik een internet adres wil intypen, opent er een vakje onder de adresbalk met alternatieven beginnend met de zelfde letter. Ik wil ze verwijderen maar krijg het niet voor elkaar. De meeste adressen in mijn geschiedenis gaan gewoon weg, maar enkele zijn, zo lijkt het, niet te verwijderen.
Ik heb mijn temp internet files map al geleegd. De cookies zijn ook weggegooid.
Daarna heb ik gescand met: Spybot S&D, AdAware, Jv16Powertools, en met Spy Sweeper.
Toch staan de adressen er nog. Vreemd is ook dat het voornamelijk om sex sites gaat.
Kan iemand mij misschien helpen deze adressen te verwijderen?

In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Inhoud, klik op AutoAanvullen en aldaar uitvinken Webadressen en wat verder nog van toepassing is en klik OK.

Misschien bij internetopties>geavanceerd een vinkje weghalen bij "inline automatisch internetadressen aanvullen" of zoiets.

Heey thanx!
Ik had de optie van André klaver al gechecked, maar die stond al uit. [ IE vulde niet aan, maar liet alleen alternatieven zien]
Toen ik de tip van Mario ging bekijken, kwam ik ook een knop tegen waar je de inhoud van allerlei lijsten kon wissen. dat heb ik dus ook gelijk gedaan. De rest ook maar uitgevinkt.
Gelijk gecontroleerd door http://www.s in te vullen, en kreeg geen andere adressen te zien die daarmee beginnen.

Opgelost dus.

Hartstikke bedankt voor de snelle, en goed reacties.
Bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan