• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

deel rij naar verschillende bladen kopiëren afhankelijk van de rijwaarde.

Status
Niet open voor verdere reacties.

brwds65

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2014
Beste,

Graag wil ik de cellen "D169:S169 "op "blad 1" kopiëren als er waarde "1" in één van de cellen A5 tot A167 staat en dit naar alle 12 de bladen .
Het is de bedoeling dat alles, formules, validatie, voorw opmaak enz van "D169:S169" op de juiste plaats of rij terecht komt.
Bvb. A112 krijgt waarde "1" en alles van "D169:S169" wordt gekopiëerd naar de 12 bladen op "D112:S112"
Bvb. A7 krijgt waarde "1" en alles van "D169:S169" wordt gekopiëerd naar de 12 bladen op "D7:S7".
Bekijk bijlage rij kopie.xlsx

Bedankt

Dat is het, dat is het en op korte tijd!!

Toch mijn welgemeende dank!!

Toch nog een probleem voor mij, de code werkt niet in excel 97-2003 werkmap want dat bestand dateert van 1999 en er zitten verscheidene macro's in.

Als ik mijn bestand wil opslaan als excel-werkmap wordt ik doorverwezen naar excel-werkmap met macro's maar daar werkt de nieuwe code ook niet en krijg ik "fout 424 tijdens uitvoering object vereist"

Bedankt

Bekijk bijlage rij kopie 2.xlsm

Bedankt Cobbe,

Toch ben ik iets vergeten melden dat op de cellen waar er een kopie komt reeds al validatie en formules instaan die moeten worden overschreven.

Bij een leeg raster werkt het perfect maar niet als er al waarden instaan!!

Sorry voor de niet volledige melding!!

tnx

Excuses voor laattijdig bericht maar ik was niet thuis!!

Op "blad1" heb ik eerst op "D10" en "D15" een "X" ingevuld en daarna op "A10" en vervolgens op "A15" een "1" ingevuld, ook na mijn invullen elders op het invulgebied werkt het niet meer.

Bij afsluiten programma en terug opstarten werkt alles terug ook de rijen waar een "x" is ingevuld maar zodra ik binnen "C5:S167" iets invul werkt het invulgebied meer!!

Bedankt!!

Bekijk bijlage rij kopie 3.xls

er zit een foutje in de code. verander:
Code:
    If Intersect(Target, [invulgebied]) Is Nothing Or Target.Count > 1 Or Target <> 1 Then Exit Sub
in
Code:
    If Intersect(Target, [invulgebied]) Is Nothing Or Target.Count > 1 Or Target <> 1 Then Goto oeps

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan