deel van externe webpagina op mijn website presenteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeneroy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2018
Goede morgen,

Kan Iemand mij helpen.

Ik heb een eigen website gemaakt en wil graag een deel van externe webpagina op mijn website presenteren (real-time). zie groen gearceerd
Kan iemand mij helpen! Welke html codes ik kan gebruiken.

webpagina : marketwatch.com/tools/ipo-calendar

mod. linkje verwijderd.

Bijlagen

• ipo.jpg
    ipo.jpg
    154,9 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de snelle reactie.
ik heb het geprobeerd maar de website is wel beveiligd.

Dan houdt het op. Er is niet voor niets een beveiliging.
De enige oplossing is om naar customercenter.marketwatch.com/contact te gaan.

mod. linkje verwijderd..

Eerst duidelijk wat wil je er van zien, en Ik zie de beveiliging niet maar dat zal aan mij liggen.

Kan je php draaien en welke versie gebruik je .
Moet de data van die site komen of mag het ook van yahoo komen.

Welke mogelijkheden heb je om data op te slaan en hoe zou je het opgeslagen willen zien.

Er zit niet voor niets een beveiliging op ;)

hoe noem je het kinderbeveiliging tja dat kan , noem het geen beveiliging.

Zullen we de kinderachtige flames en rants lekker achterwege laten.

Nu on topic herhaling

Eerst duidelijk wat wil je er van zien

Kan je php draaien en welke versie gebruik je .
Moet de data van die site komen of mag het ook van yahoo komen.

Welke mogelijkheden heb je om data op te slaan en hoe zou je het opgeslagen willen zien.

Ik denk dat we de topicstarter maar niet op verkeerde ideeën moeten brengen. Er zit een beveiliging op, er rust auteursrecht/databankrecht op.
Licentie lijkt volgens de site bij de Dow Jones vandaan te komen, en ik denk niet dat je daarvan een legertje aan advocaten op je nek wilt hebben.

En dus is de enige oplossing om toestemming te vragen.

@kenikavanbis . Graag on topic. Berichtje #7 voegt niets toe aan een goed antwoord voor de topic starter.

@Jeneroy. Zoals php4u aangaf, er zit een beveiliging op die website, waarschijnlijk X-Frame-Options SameOrigin.
Dit is inderdaad een beveiliging die je vanuit jouw website of vanuit een browser niet kan zien.

Het lijkt inderdaad een X-Frame-Options SameOrigin header.

Ik weet niet of het tegenwoordig een update in de browser is, maar ik zie nu een melding in Firefox.
Voorheen was het inderdaad zo dat de iframe in dat geval leeg bleef, en dat je de fout in de debug-console van de browser mocht opvissen.

firefox-iframe.jpg

Een leger advocaten op je halen voor een publiek aangeleverde service die gratis raad te plegen is . Je ziet dat zij een van de vele copycat's zijn van die service.

De websitevorm zal beschermd zijn maar het tonen zoals in een browser kunnen ze (niet)verbieden maar privaat dan ziet niemand die.

Er zijn nu al browsers die intern html gebruiken om iets toonbaar te maken met iframe (niet belangerijke maar ze bestaan ) dat zij hun eigen website niet zichtbaar maken in dat geval is onverstandig . Gebruiksvriendelijkheid is op dergelijke site ver zoek .

Stel slechtziende hebben een soort lezer die vergroot, ga je die ook allemaal veroordelen?

@topicstarter zoek verder je zal de open services wel vinden.

Er rust gewoon een licentie op die data. Het staat duidelijk op die site aangegeven dat Dow Jones eigenaar is en zij een licentie hebben. Dan is het niet verwonderlijk dat ze embeds in iframes niet toestaan.
Dat betekent ook dat het rippen van een site niet is toegestaan.

De 'gebruiksvriendelijkheid' heeft hier niks mee te maken.
Op de genoemde site kunnen visueel beperkten gewoon hun tools gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan