deel van formulier herhalen via opdrachtknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lollie

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Hey,

Ik wil graag een Access-formulier maken met enkele specifieke wensen. Maar omdat ik zelf geen regelmatige gebruiker ben van Access, geraak ik er zelf niet aan uit.

Mijn formulier wordt gebruikt om gegevens in te voeren. Bij personen met meerdere sportverenigingen wil ik een opdrachtknop toevoegen ‘Nieuw’ waardoor het deel van het formulier over ‘Mijn sportvereniging’ herhaald wordt. (basisgegevens die ik wil weten van een sportvereniging; maar sommige mensen behoren tot meer dan één club).

Mijn vragen zijn dus ten eerste: is dat mogelijk op een (relatief) eenvoudige manier en zo ja… hoe doe ik dat?

Thx!

Lollie
:o

Hoi Lollie,

Wat je kan doen is op je formulier een knop nieuw maken en onder die knop de huidige gegevens opslaan en dan je tekstvakken weer te legen. Áls ze klaar zijn en op ok drukken sla je de laatste gegevens op en ga je verder. Suc6

Kosmix

Thx Kosmix, maar eigenlijk is dat nog niet helemaal wat ik bedoel.

Ik zou graag blijven zien wat allemaal ingevuld is. M.a.w. wanneer ik op nieuw druk, dat dan een nieuw kader te voorschijn komt, en dat het vorige blijft staan; zo krijg ik een overzichtje onder elkaar.

Ik weet niet of het mogelijk is, ik vermoed van wel, maar de manier waarop... Ben geen kenner!

Lollie
:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan