Deel van het scherm boven staat onderaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

manondictus

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2011
Hoi,

Ik zou graag mijn laptop verkopen. Het is een sony Vaio VGN-CS21S... Hij werkt perfect enkel zit ik met het probleem dan er onderaan het scherm een streep over heel de breedte is van 4mm die af en toe flikkert. Is ook zo da je in deze streep de bovenkant van het scherm ziet... bovenaan is mijn scherm ook helemaal in orde hoor.. heeft er iemand een idee wat dit is, en hoe dit misschien opgelost kan geraken? Hij is uit garantie , dus ik hoop dat ik hem niet moet binnen doen.

alvast bedankt

Waarschijnlijk is dit een instelling. Zie je dit ook als de computer net opstart? Wat voor besturingssysteem staat erop? Kijk eens of het probleem is opgelost als je bij taakbeheer (ctrl+alt+del), tabblad ''processen'' het proces ''hidden form'' beëindigt

Hoi, ben gaan kijken bij taakbeheer maar er staats niets tussen van hidden form. als de laptop aan't opstarten is dan zie je nog niets vanaf dat hij volledig opgestart is dan komt het probleem. Besturingssystaam, geen idee. hetgeen er op stond toen ik hem kocht.. Staat windows vista op... groetjes

Vervoer je je laptop vaak? Of klap je 'm vaak in? Anders is de beeldkabel waarschijnlijk versleten. Het ligt niet aan het scherm of aan de videokaart, volgens verschillende mensen.

Laptop gaat niet vaak mee. Hij gaat wel altijd dicht als ik hem niet gebruik. Hoe kan dit probleem worden opgelost? Hij valt al buiten garantie , is dit een dure zaak? of kan je dat zelf oplossen?

Bedankt al voor de informatie alvast!

Is de streep op de afbeelding weg of op het beeld? Kabel vervangen kan een dure zaak worden ja...

Op de afbeelding... Ja dat dacht ik ook al wel... Ik wacht nog wel even af! bedankt toch in ieder geval...

...tenzij je het zelf kan doen. Dan is het een paar euro voor de kabel, en verder een hoop tijd, geduld, voorzichtigheid en geheugen om alles goed terug te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan