Deel van Outlook 2010 adresboek in ander, 2e adresboek overzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterdenHaring

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2004
Berichten
68
Mijn Outlook 2010 adressenbestand is veel te groot. Ik wil er een specifiek deel van in een nieuw Adressenbestand plaatsen. Bijvoorbeeld in VOORGESTELDE CONTACTPERSONEN, maar zou dat lukken dan zie ik ook nog niet hoe ik die map van naam kan veranderen bijvoorbeeld in DONATEURS.

Ik weet echter niet hoe dat splitsen met kopiëren en plakken moet. Ik kan wel de eerste 1000 blauw selecteren maar dat verder niet bewerken, anders dan VERWIJDEREN. Slepen gaat ook niet. Iemand een tip? Het bestand heb ik al CSV naar mezelf gemaild maar hoe krijg ik die bijlage in een andere Outlook-map? Iemand een tip?
Met dank van Peter den Haring in Den Haag
 
@PeterdenHaring:

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven. Je vraag stellen in andermans topic is niet toegestaan. Tevens was dat topic al een jaartje oud;)

Succes met je vraag.:thumb:
 
Hallo Frank,
Waar staat mijn vraag nu? Mijn probleem is immers niet opgelost.
Danlk en groet van Peter
 
Onopgelost probleem met Outlook 2010 adresboek

Hallo,

Ik heb al eerder deze vraag gesteld maar geen antwoord gekregen. Wat is mijn probleem? Ik probeer 1000 adressen tegelijk uit mijn huidige adresboek (Contactpersonen) te exporteren naar een nieuwe distributielijst (Donateurs). Ik kan die 1000 wel selecteren (blauw maken) maar niet tegelijk verslepen naar het nieuw aangemaakte en nog lege Donateurs. Ik voel er niets voor om al die adressen weer met de hand in te voeren. Iemand een tip? Ik kan ook met Skype bellen Naam: peterdenharing
Dank van Peter den Haring
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan