Deel van tekst onderlijnen in rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimvd

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2009
Hoi Iedereen,

Ik ben weer sneller dan verwacht teurg met een vraag:o

In een rapport staat veel standaardtekst en tussen die tekst wil ik een paar woorden onderlijnen. Ik heb geprobeerd met label en tekstvak met opmaak, maar dan onderlijn ik telkens heel het vak, dat was niet de bedoeling.
Ik heb er ook niet veel info van terug gevonden, of ik heb verkeerd gezocht.
De originele tekst (in word) heb ik ook proberen te plakken, er verscheen dan een onafhankelijk ole object. Maar de tekengrootte van de tekst klopte niet, die staat nochthans hetzelfde ingesteld.
Is er een andere mannier om dit op te lossen?

Viendelijke groeten,

Wim

De tekst staat momenteel in een label, das waarschijnlijk niet de goede manier...
Ook in een tekstvak lukt het me niet één woord te onderlijnen, steeds word de hele tekst onderlijnd.

Als ik het word doc in een ole object importeer lukt het wel, maar dan klopt de tekengrotte van de tekst niet met het lettertype in de tekstvakken van het rapport.
Het lettertype staat nochthans hetzelfde ingesteld.

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je de woorden die je wil onderlijnen, in een speciaal tekstvak zet. Zo heb je ze apart van de andere tekst ;)

In Access 2007 is het mogelijk om in een tekstvak een deel van de tekst apart op te maken, in oudere versies is dat niet mogelijk.

Ik heb Access 2007 maar het lukt me niet (in een teksvak of label).
De optie opgemaakte tekst is actief, raaaar.

Kan ik voor standaard tekst eigenlijk best een label gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan