deel van toetsenbord reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

perryL

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
hey

ik heb een HP draadloos toetsenbord,, maar nu heb ik het probleem dat het bovenste deel ervan niet werkt.. (slaapstand, open cd drive open dvd drive, internet sneltoetst, music sneltoets..etc.) dat werkt allemaal niet, Maar het rare is dat ook aan de bovekant(bove de num lock toetsen) ik wel met die toetse de music harder/zachter kan zetten met een draaiknopje en dat ik de music kan dempen..

heeft iemand enig idee hoe het kan komen dat alle andere toetsen niet werken..?
moet ik hiervoor wat extras installeren of zou me pc dat gewoon niet ondersteunen( toetsebord kreeg ik bij me pc)

alvast bedankt,

als je er een cd bij gekregen hebt zou ik de software maar installeren:D

toetsenbord HP

Ik had hetzelfde verschijnsel met een bedraad toetsenbord van HP. Je kunt de toetsen toewijzen als administrator in je config scherm --> toetsenbord. Bij mij tenminste (Vista)
Als niet admin lijkt het niet te lukken.

Lijkt me geval van Drivers installeren. Zo als Bertus al zegt even de CD erin of anders naar HP surfen voor de laatste drivers

Ron

drivers zijn al correct geinstaleerd, Maar is het dan niet raar dat alleen de toetse bove de num lock werken.. (de toetsen die werken hebben te maken met geluid)
als ik de toetsenbord instellingen bekijk geeft hij nog een standaard toetsenbord aan.. iemand idee hoe ik die kan veranderen of aan kan late passen..?

zal inderdaad eens proberen de toetsen toe te wijzen als ik thuis ben..
zit nou op me stagebedrijf tot 5 uur :thumb:

drivers

Voordat je de drivers er op gaat zetten eerst de oude eraf halen en dan na een restart de nieuwe er op zetten.
Lukt het niet dan ren je ff naar de pc shop en koop je voor € 3 euri een 2e hands
toetsen bord en kijkt of die het goed doet.

ik hoefde de oude drivers er niet af te halen want ik heb net windows opnieuw geinstaleerd, en ik had de drivers niet meer, dus alles opnieuw gedownload.

edit: nee ik heb geen nieuw toetsenbord nodig, maar toch altijd wel leuk als alles ervan werkt als je het heb, vind je niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan