defect scherm Samsung sgh g600

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoeker1943

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2012
Mijn mobieltje is kapot, het scherm is aan gruizels. Maar er staat een hoop informatie in het toestel die ik graag wil behouden. Ik kan helemaal niets meer lezen van het scherm en kan zelf geen pincode meer invoeren. Wie kan mij hierbij helpen om de informatie naar mijn laptop of een ander/gelijk toestel te verhuizen?

tsja, ik zit met een soortgelijk probleem, maar door simpelweg de datakabel eraan te hangen kun je de telefoon nog niet benaderen ..
De telefoon moet echt opgestart zijn, en dat gaat niet omdat het scherm kapot is ..

een optie is om het scherm te laten vervangen, de lak is duurder dan de brief, maar als dr echt belangrijke info op staat heb je het er wel voor over ..

Ik zou als ik jou was op Marktplaats een 2dehands kopen voor 5 euro (zag er net een staan)
en daar het scherm of andere onderdelen die je nodig hebt ervanaf halen en op de jouwe zetten.

Opgelost!!

Mijn mobieltje is kapot, het scherm is aan gruizels. Maar er staat een hoop informatie in het toestel die ik graag wil behouden. Ik kan helemaal niets meer lezen van het scherm en kan zelf geen pincode meer invoeren. Wie kan mij hierbij helpen om de informatie naar mijn laptop of een ander/gelijk toestel te verhuizen?

Ik heb inderdaad een tweede mobieltje gekocht, het middenstuk van de oude omgezet naar de nieuwe, mijn gegevens op de simkaart gezet, alles weer in originele staat gezet omdat de kleur van de oude met beschadigingen geen kijk was bij de "nieuwe", een unlockcode aangevraagd en na een paar dagen draait alles als een tierelier. (Wat dat ook moge wezen:thumb:)
Bedankt voor het meedenken en reageren!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan