defect?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Internall

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2006
Beste helpers,

Ik heb zojoist een andere koeler op m'n Ati X1600pro geplaats, ik had hem in mn computer geplaatst, alles netjes vastgeschroeft. En nou doet mn heele pc het niet meer. Als ik op de power knop druk doettie gewoon helemaal niks. En zodra ik een andere videokaart erin zet. En die Voedingsstekker los en vast maak, doet hij het wel!
Is mn videokaart defect. Weet iemand hoe ik hem nog kan maken.

Bedankt!
Friso

P.s Ook heb ik de andere koeler (originele) weer terug erop zet doet hij het niet :mad:

dat zelfde probleem had ik ook maar het probleem is dat je de kabels verkeert erin heb gedaan denk ik.. of mischien kan je computer het niet aan ofz.. mischien kan het ook zijn of je pc oud is ofzo

maar wat is je Moederbord en hoeveel Geheugen heb je??;)

Mobo A8V
2x512 DDR2 ram
120GB HDD
shaphire X1600pro 512mb
AMD 64 3400+

mn pc is niet egt oud, en hij heeft het voorheen gedaan met deze specs:confused:

ook de kabels zijn aangesloten als voorheen, tog werkt het niet

meschien heb je iets beschadigd op de kaart

start hij helemaal niet op of komt hij niet verder dan bios??

Laatst bewerkt:
neen, ik zei al, mn heele pc gaat niet aan, ventilatoren niet, voeding niet, scherm niet, niks niet..

Vind het wel vaag dat hij helemaal niks meer doet, ook al is je videokaart kapot dan moet hij gewoon opstarten en een bepaalde beepcodec laten horen. Kijk eens na of het kabeltje van de powerknop nog wel goed op het moederbord is aangesloten.

jap zit allemaal perfecto, het enige wat er gebeurd als ik op de power knop druk is dat de fan van CPU een klein schokje krijgt (dus heel even draait). Voor de rest niks. en met andere vidkaart werkt alles prima :)

Misschien dat je voeding op het randje van zijn kunnen zit met die nieuwe koeler???? Maar dan zou je eerder ook al problemen moeten gehad hebben. Probeer je videokaart eens uit in een ander computer. Of haal al het overbodige uit je pc zodat je zeker bent dat je voeding voldoet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan