DutchDisturbed
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2004
Meine damen und herren,
ik heb een klein probleempje met het gebruik van een paar tags waar ik niet bekend mee ben. Namelijk de definition list. Nu vraag ik me uberhaupt af waarom dit gebruikt wordt, maar het zit in een script en ik krijg het er niet uit gefilterd.
Ik wil uiteindelijk dat het lijntje op de volgende pagina
http://www.studentencafedebeurs.nl/Joomla2/index.php?option=com_eventlist&view=details&id=8:Lustrumgala&Itemid=121
die onder Titel:, Wanneer: en daarna de beschrijving staat slechts doorloopt tot aan het langste antwoord. In dit geval dus tot het einde van lustrumgala. en dat voor alle drie de regels.
Aangezien de beschrijving steeds veranderd kan ik niet zomaar een breedte invoeren, zoals ik nu wel gedaan heb.
het volgende is de code
en de CSS
iemand ideeen???
grazie!
ik heb een klein probleempje met het gebruik van een paar tags waar ik niet bekend mee ben. Namelijk de definition list. Nu vraag ik me uberhaupt af waarom dit gebruikt wordt, maar het zit in een script en ik krijg het er niet uit gefilterd.
Ik wil uiteindelijk dat het lijntje op de volgende pagina
http://www.studentencafedebeurs.nl/Joomla2/index.php?option=com_eventlist&view=details&id=8:Lustrumgala&Itemid=121
die onder Titel:, Wanneer: en daarna de beschrijving staat slechts doorloopt tot aan het langste antwoord. In dit geval dus tot het einde van lustrumgala. en dat voor alle drie de regels.
Aangezien de beschrijving steeds veranderd kan ik niet zomaar een breedte invoeren, zoals ik nu wel gedaan heb.
het volgende is de code
HTML:
<dl class="event_info floattext">
<dt class="title">Titel:</dt>
<dd class="title">Lustrumgala</dd>
<dt class="when">Wanneer:</dt>
<dd class="when">
07.03.2009 </dd>
<dt class="category">Categorie:</dt>
<dd class="category">
<a href='/Joomla2/index.php?view=categoryevents&id=4%3Agala&option=com_eventlist&Itemid=121'>Gala</a> </dd>
</dl>
en de CSS
Code:
div#eventlist dl {
margin: 0 5px;
}
div#eventlist dt { /* definition term */
margin: 0; padding: 0.3em 0;
float:left;
font-size: 1em; font-weight: bold;
width: 8em;
background: transparent;