Definitief terug naar IE 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Hallo

Sinds ik de definitieve versie van IE 9 op mijn PC heb ik alleen maar problemen. Wordpress bewerken in normale modus wil niet, moet overschakelen naar Compatibiliteitsweergave. Ik vind het sowieso een *** browser, de ene website doet het wel in gewone modus de andere weer niet.

Ook die irritante melding van Chrome blijft maar in beeld staan, trwijl deze is geinstalleerd op mijn pc :evil:

Google-Chrome-Ad.PNG

Ik heb hem gisteren verwijderd via Programma's en Software > Update's maar de update melding van IE 9 komt steeds weer terug.

Weet iemand hoe ik van die update af kan komen, ik wil gewoon weer IE 8

www.funnykareltje.org

Laatst bewerkt:
die melding van chrome blijf je krijgen als je een andere browser gebruikt dan chrome

Crazyputje, als ik IE 8 of FireFox draai zie ik die Chrome advertentie niet !!!

Mik Zjegger kan ik met Ccleaner de update weghalen ???

Waarom dwingt Microsoft mij IE9 te gebruiken, dat mocht toch niet van Neelie. IK WIL IE8 daar was en is niks mis mee !!! Ik wordt ook gek van dat geflikker in beeld als je over een link gaat !!!!

Laatst bewerkt:
Wat is er mis met IE9? Bij mij draait het goed. Dus zal het wel aan je software/instellingen liggen.

krolik

Tsja het is ook een kwestie van smaak natuurlijk. Ik heb liever IE8 dat moet toch mogelijk zijn !! Ik ben ook geen liefhebber van FireFox behalve dat ik hem gebruik om veel video's van hetnet te pluken met DownloadHelper Komt ook bij dat ik door mijn ziekte (MS) heel moeilijk aan nieuwe dingen kan wennen.

Weet iemand hoe ik van die update af kan komen

Vinkje bij de update weghalen. Daarna met de rechtermuisknop op de update klikken en "Update verbergen" selecteren. Wil je hem later alsnog instaleren, dan links op "Verborgen updates herstellen"klikken.

HacMan

THNX !!! Probleem opgelost !! :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan