Defrag lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Goedenavond my fellow PC friends, ik zit met een probleem. Sinds kort duurt het defragmenteren vreselijk lang. Ik gebruikte de Defrag tool van IO bit, maar die werkte al bijna helemaal niet. Gisteren heb ik de Defraggler geinstalleerd, met de gedachte dat het misschien aan het programma lag, echter na 5 uur defragmenteren was hij nog maar op 30%.

Is er iemand die eventueel raad weet over wat hier de oorzaak van kan zijn..?? Normaal was het defragmenteren binnen 20 min gebeurt. Is dit mijn Vista system??

Vista Home Basic

Hijackthis scan is clean.

Nope, die heb ik nog niet geprobeert, maar dit moet ergens vandaan komen. Normaal gesproken was het defragmenteren geen probleem... OOps en een schijf controle, ..? Ik heb nog 125 GIG vrij..

Het gaat niet om hoeveel gigs je nog vrij hebt maar of alle gigs wel gezond zijn.

OOps, is daar een betrowbaar tooltje voor, of iets anders om dat na the checken..??? Ik leer weer bij, hoe check ik dat..???:o

In Help en ondersteuning schijfcontrole invoeren en je krijgt een heleboel informatie met de benodigde links.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan