Defragmentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobbieHood

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Hey,

Ik heb vandaag mijn harde schijf gedefragmenteerd, maar hij blijft een foutmelding geven bij 1 bestand. Als ik opzoek ga naar het bestand (de 'link' die mij gegeven wordt) blijkt het nergens te staan. Aangezien het bestand om de een of andere redenen 8 gb groot is zou ik het toch wel graag verwijderen. Weet iemand hoe ik van dat bestand af kom? Is er een prorgammaatje waarmee je bestanden kan verwijderen?

het bestand staat in de volgende map:

Documents and Settings\Rob\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\mijnemailadres\SharingMetadata\Working\SimilarityTable_2

(mijnemailadres --> hier staat mijn MSN adres, voor veiligheidsredenen even weggehaald;) )

Laatst bewerkt:
nee helaas niet...:(

Edit: De regel uit de analyse van mijn Harde schijf:

Fragmenten: 17 Bestandsgrootte: 8.00 GB \Documents and Settings\Rob\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\weermijnemailadres\SharingMetadata\Working\SimilarityTable_2

Laatst bewerkt:
Documents and Settings\Rob\Local Settings is normaal verborgen map :confused:
Heb je wel de verborgen bestanden geactiveert zodat je ze kan zien??
:)

Het bestand is wel verborgen, maar ik heb de optie aangezet om verborgen bestanden en mappen weer tegeven, zie de link hier onder, een screenshot ervan...

Is er een uberhaupt een programmaatje om bestanden van je pc te verwijderen??

Thnx,

Rob

Klik Hier voor Bewijs!!

Bedankt!! Ik heb het bestand verwijderd en alles doet het nog normaal

Ik heb inderdaad een tijdje Live Messenger gebruikt, maar ik was er niet tevreden over en zit nu dus weer op 7.5 :love:

Het probleem is nu opgelost, toch ben ik wel benieuwd hoe MSN aan een bestand van 8gb komt...

Bedankt voor jullie hulp,

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan