Defragmenteren lukt niet helemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henkie02

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
26
Omdat mijn systeem steeds trager wordt ben ik met een opschoonactie bezig, waarbij ik tevens mijn C-schijf heb geprobeerd te defragmenteren. Nu houdt het proces na een tijdje op met de mededeling dat niet alle bestanden gedefragmenteerd kunnen worden. Als ik zo na het plaatje van mijn schijf kijk moet er toch het een en andere verbeterd worden om de boel weer wat soepeler te krijgen. Via onderstaand link is de schermafbeelding en de rapportage van het defragmenteren te zien: http://home.wanadoo.nl/namaste/Fragment.htm
Herkent iemand dit en heeft die mogelijk wat suggesties?
 
Geplaatst door Henkie02
Omdat mijn systeem steeds trager wordt ben ik met een opschoonactie bezig, waarbij ik tevens mijn C-schijf heb geprobeerd te defragmenteren. Nu houdt het proces na een tijdje op met de mededeling dat niet alle bestanden gedefragmenteerd kunnen worden. Als ik zo na het plaatje van mijn schijf kijk moet er toch het een en andere verbeterd worden om de boel weer wat soepeler te krijgen. Via onderstaand link is de schermafbeelding en de rapportage van het defragmenteren te zien: http://home.wanadoo.nl/namaste/Fragment.htm
Herkent iemand dit en heeft die mogelijk wat suggesties?

Ik zie dat je die ghost wel terug kan zetten,misschien een idee.
Meestal als defragmenteren al niet meer gaat,dan is formatteren vlgns mij het beste,maar jij hebt nog een ghostje om terug te zetten toch?
 
Ja, je hebt gelijk. Alleen... die ghost is al meer dan een half jaar oud. En als er zich geen andere oplossingen aandienen zit ik inderdaad te denken aan het terugzetten van die ghost. Maar misschien heeft iemand nog een andere suggestie, dus wacht ik dat nog heel even af..
 
Het steeds trager worden van je systeem kan duiden op een enorm vervuilde schijf (je hebt er een bende van gemaakt). Maar ook wormen, trojan en spyware kunnen je systeem ruimte gebruiken waardoor de boel vertraagd. kortom een hoop werk aan de winkel :(

Gooi er eens een reg-cleaner overheen (easycleaner bijvoorbeeld) en ruim ook alle onnodigebestanden op, kan ook met dit proggje.

Als dat na enkele uren allemaal achter de rug is, start pc op in de veilige modus en probeer dan nog eens te defragmenteren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan