defragmenteren xp of optimalisatie norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Ik ben van microsoft defragmenteren naar optimalisatie van norton speed over gestapt, ik kan het verschil niet merken, het enige verschil is als ik mircosoftis het volgende:
als ik van diafragmenteren via microsoft naar Norton optimalisatie ga (norton speed disk), dan kan ik het verschil niet merken tussen deze beide windows.
het enige verschil is dat in microsoft de ene helft blauw is en de ander hel rood is.Wat doen deze eigenlijk. ik draai ze beiden, maar eigenlijk het hoe en wat weet ik niet. kan iemand mij dat uitleggen? vast bedankt.

Wat is er mis met de normale defragmentatie van windows?

dat deze voor de helft werkt ;)
en de extra ofline opties heb je dus al niet

Ik dacht een betere response te verwachten met Norton optimalisatie. Met Windows is ook niets aan de hand. Wilde alleen weten wat de verschillen tussen beide producten zijn.

ik ben van Norton optimalisatie terug gegaan naar windows , om dat de response mij niet gaf wat ik er van verwachten.

ik ben van Norton optimalisatie terug gegaan naar windows , om dat de response mij niet gaf wat ik er van verwachten.

je zou echt eens perfect disk moeten proberen werkt zeer goed.
zeer simpel in te stellen ook kan je de opstart bestanden defragmenteren door gewoon,
simpel te herstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan