defragmenteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ressonance

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2001
Als ik mijn W98 pc wil defragmenteren begint hij telkens opnieuw als hij op ongeveer 35% is, na 5 uur bleef hij maar opnieuw starten (stationsinhoud is verandert......) Heb voordat ik begon met defragementeren de pc afgesloten van het netwerk en de virusscanner ook uitgezet. Hoe kan ik dit probleem nu oplossen??? Bedankt!

Altijd defraggen in veilige modus*, dan draaien er geen progjes mee die het proces kunnen verstoren.

* Bij het opstarten van je pc meteen op F8 achter elkaar blijven drukken, vervolgens krijg je een menu op je scherm en daar kan je kiezen voor veilige modus. (ziet er wel raar uit, grote iconen en zo)

Laatst bewerkt door een moderator:
LOL kwam exact hetzelfde probleem tegen op een ander forum met een antwoord van Ton Kleinkramer.:D.(gezocht via Google)
Je komt hem ook overal tegen.:cool:

Hi, and welcome to the board.

What you should do is install NewDefrag.exe
This is originally the WinME defrag, and it goes much, much faster.

First rename your own C:\Windows\defrag.exe to defrag.old.

Then unpack Newdefrag.exe to C:\Windows and rename it to defrag.exe.

Now empty your C:\Windows\Temp folder, clear your temporary Internet Files, delete the hidden C:\Windows\Applog folder, disable your screen saver and, and try again in Safe Mode.

Good luck,

Newdefrag is een beter/snellere defragmenteer programmaatje dan de standaard van Win98.
Deze is dacht ik van Windows ME.

Yep, nog steeds bij mij nummer 1 qua progje...:D (idd gepikt van ME)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan