Defragmenteren

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Hoi, ik kan niet meer defragmenteren vraag niet hoe het is gekomen maar het gaat ineens niet meer!!

OS Windows Xp Pro Nederlands met Sp2

Groetjes @xa.

wat gebeurt er dan.
een foutmelding of start het hele scherm niet meer op.
sind waneer is dit en waneer deed hij het wel kortom, iets meer info

Dit is spontaan gebeurd ik weet ook niet wanneer want eergisteren deed hij het wel nog, het venster opend zich van defragmenteren maar als ik er op klik van nu defragmenteren gebeurt er niets. Ook heb ik al drie andere herstelpunten geprobeerd maar helaas het gaat niet meer,ook niet in de veilige modus. Ik heb de pc laten scannen bij de opstart op fouten! ook niets, ook geen foutmelding het gaat gewoon niet!!

Mvg, @xa

Hoe lang wacht jij voordat je het scherm defragmenteren weer sluit?
Kan soms lang duren voordat het begint.

download eens een defragmenteer software.
misschien lukt het dan wel

Ja dat kan wel zo die heb ik wel als het moet maar die heb ik niet nodig als het in windows altijd perfect heeft gelopen, en het gaat ook niet om hoelang het scherm defragmenteren weer sluit dat gaat klik en weg is het. Bij mij gaat het er om hij wil niet defragmenteren en daar vraag ik een oplossing voor.

Grietjes, @xa.

Dus het defragementatie scherm sluit vanzelf?
Zonder foutcode of melding?

Als ik nu naar defragmenteren ga opend het scherm van defragmenteren en klik ik dan op defragmenteren dan doet hij dat gewoon niet meer!!! het scherm blijft gewoon staan totdat ik dat wegklik. En een melding krijg ik niet tot er iets niet goed gaat dus verder weet ik het ook even niet.

Gr, @xa.

Maar mijn vraag was al eerder:
hoe lang wacht je totdat je het scherm weer wegklikt omdat je denkt dat er niets gebeurd..
Ik heb gisteren van iemand een PC gedefragmenteerd(voor het eerst in 2 jaar)die pas na 10 minuten een keer begon met defragmenteren. In veilige modus nog wel.

Hoi A.J, nee ik wacht lang genoeg heb alle tijd en geduld maar wat niet wil dat gaat niet. En daar bij heb ik dat ook nog nooit gehad dat was klikken en dat liep direct nooit last mee gehad tot vanmiddag. Zels het Analyseren / Defragmenteren reageerd helemaal niet blijft gewoon staan.

Gr, @xa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan