defragmenteren

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
sinds enige tijd heb ik na het defragmenteren een rood streepje over

normaal verdwijnt zoiets wel es na het verwijderen van sommige mappen in program files....tenminste naar mijn idee

maar deze kreeg ik niet weg

heb ik o&o defrag gedownd en daarin is het rode streepje iets anders weergegeven dan in windows defrag

NL: door een stel donkerbruine blokjes die van betekenis :locked files zijn

als ik op zoon blokje klik krijg ik de info: C:\$LogFile

kan iemand mij vertellen waarom dit gelocked is

en wat het inhoud

kan het weggehaald worden of is dit iets wat voor windows nodig is :eek:

LogFiles zijn meestal gewoon text bestanden waar gebeurtenissen in worden opgeslagen, deze kunnen worden gemaakt door je Antivirus programma, je firewall, door Windows en zo zijn er nog talloze mogelijkheden.. Zoek die bestanden eens op en kijk of je ze kan openen en de inhoud kan lezen dan verklaard zich meestal wel vanzelf wie ze heeft gemaakt.. Indien deze files beschermd worden kunnen ze wel eens van de firewall of AV programma zijn zodat er bij virus of trojan besmetting deze files niet verwijderd of aangepast kunnen worden door andere partijen.. Gebruik je misschien Norton?? Heb eens gelezen over Norton protected files die met $ beginnen en als ik me niet vergis doet Kaspersky antivirus zijn logfles ook beschermen en verstopen..
:)

Laatst bewerkt:
Defrag eens in veilige modus. Vaak gaat het dan wel weg.

defragmenteren in veilige modus had ik al geprobeerd ...zonder succes

en ik gebruik AVG free antivirus

verder zou ik niet weten waar ik die logfile zou moeten vinden ...op C: vind ik ze niet en ik heb verborgen mappen en bestanden weergegeven

Laatst bewerkt:
Maak eens de rest ook zichtbaar.
Ook systeemmappen weergeven en beveiligde besturingsbestanden.
Allen......in dit geval wel lezen maar niets verwijderen tot je zeker weet waarvoor het dient.

Elisa zei:
Maak eens de rest ook zichtbaar.
Ook systeemmappen weergeven en beveiligde besturingsbestanden.
Allen......in dit geval wel lezen maar niets verwijderen tot je zeker weet waarvoor het dient.

gedaan maar nog steeds geen $logfile te zien

Als je alles zichtbaar hebt en in de goede directory gezocht hebt............zit je toch wel met iets vreemds :D
Zoeken heb je ook nog een keer geprobeerd?

Verder weet ik het ook niet. :(
Je hebt iets dat bestaat en niet bestaat. Dat is eigenlijk al lastig genoeg.

Elisa zei:
Verder weet ik het ook niet. :(
Je hebt iets dat bestaat en niet bestaat. Dat is eigenlijk al lastig genoeg.

:D :rolleyes: ken beure ... misschien wil ik te veel haha:p

Hahaha, in ieder geval zit het die c:\ tussen z'n oren :p
Ach, denk maar zo: liever een rood streepje op mijn pc dan een streepje dat door mij loopt. LOL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan