Deinstaleren spel en opnieuwe instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casper1122

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2008
Dag allemaal,

ik heb een relatief simpel vraagje, maar ik wil gewoon 100% zeker zijn dat ik het goed doe. Ik heb recent een nieuwe harde schijf gekocht en daar wil ik nu een paar spellen op zetten. Kan ik gewoon het desbetreffende spel op de huidige schijf deinstalleren en vervolgens opnieuw installeren maar dan op de nieuwe schijf en moet ik dan nog de map met profiles etc. kopieren, knippen (wat dan ook) naar de nieuwe schijf?

Alvast bedankt

Casper

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld.
Heb je de CD Roms nog van die spellen? Of wil je het van de ene schjf naar de ander overzetten? Want dat gaat niet. Je hebt het uitvoerbare bestand nodig dus orginele CD ROM/DVD of dergelijke.

Ja, als je niet opnieuw wilt beginnen met het spel dan zal je dat moeten doen :D Alleen welk spel waar de savegames bewaart weet ik niet precies.

ik heb inderdaaad de dvd's nog waar het spel opstaat. HEt punt is alleen dat ik mijn oude harde schijf een beetje leger wil maken en dus alle overbodige dingen op de nieuwe schijf wil zetten.

Maar je kan gewoon gaan deinstalleren, maar wel eerst de savegames van elk spel opzoeken zodat je niet opnieuw moet beginnen.

eigenlijk de enige progressie die ik heb gemaakt in een spel is online. staat dat ook op mijn computer?

eigenlijk de enige progressie die ik heb gemaakt in een spel is online. staat dat ook op mijn computer?

Je kunt ook het spel wat je online speelde deinstalleren en opnieuw installeren op de nieuwe schijf, daarna kun je weer met het spel online gaan.

Grtz.

ja ik wist niet precies waar ik hem moest plaatsten.
In iedergeval kan ik jullie vertellen dat het allemaal vlekkeloos is verlopen en dat ik nu de trotse eigenaar ben van een spel op mijn nieuwe harde schijf. :thumb:
omg dat was best dom

In iedergeval bedankt allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan