Deinstaleren spel mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bebetok

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2001
Beste,

Ik wil het spel Football Manager 2005 de-instaleren, maar zodra ik op uninstall klik en het schermpje krijg dat hij de benodigde informatie verzamelt, loopt het instalatieprogramma vast.

Hoe kan ik het programma alsnog verwijderen, of wat is het probleem van het vastlopen? Dit heb ik alleen bij FM2005, niet bij andere programmas.

Alvast bedankt :thumb:

mislukt

ik heb je tip geprobeerd, maar in de veilige modus kreeg ik het bericht dat ik het niet kon deinstaleren ómdat ik in de veilige modus zat, óf omdat er geen toegang was tot de windows installer

Een gokje, installeer het spel er eens over heen, dus in dezelfde map opnieuw installeren. Daarna kijken of je hem kunt verwijderen.

en anders gewoon de betreffende map er afzwieren ... is niet ideaal maar wel effectief, daarna register opkuisen met regseeker. ( freeware )

info & download

- Crash' tweede tip wilde ook niet werken,

- sterker nog, ik kan die hele map er niet 'afzwieren' :confused:

ik krijg dan een error dat de map niet leeg is (johh...). wat is er in vredesnaam aan de hand met die map/programma?

edit - hij kan alles behalve setup.exe niet verwijderen

edit 2- de map 'setup' en de map 'graphics' kunnen niet geopend of verwijderd worden. wanneer ik de map probeer te openen krijg ik de vraag of ik de C schijf wil formateren :thumb: :eek: :confused:

Laatst bewerkt:
staat er in msconfig, tabblad opstarten een verwijzing naar dat proggie ? kijk es bij processen of er iets van dat spel actief is op de achtergrond ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan