deinstalleren norman virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldbird

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Wat is de meest veilige en volledige manier om norman virusscanner te deinstalleren. Ik neem binnenkort een andere scanner.

Via softwarescherm. Kies daar uiteraard niet voor het "bolletje" herstellen, maar voor verwijderen. Na het verwijderen desnoods nog even in het register laten zoeken naar sleutels waarin het woord Norman voorkomt en deze verwijderen. Ccleaner (wat niets met Norman van doen heeft en wat je wellicht niet eens op je pc hebt staan) verwijdert helaas niet alles.
Als je een Norman licentie hebt, dan ben ik mogelijk wel geïnteresseerd in overname daarvan.

Laatst bewerkt:
norman virus schanner

Beste pasja,

mijn norman staat niet onder Configuratie / software, maar onder Start r muis / verkenner.
Als ik hem dan aanklik dan zie je wel dat hij iets wil verwijderen maar dan verschijnt de "foutmelding kan Descr.dll niet ver wijderen.

Kweet geen oplossingen om deze te verwijderen!! Help aub

geert

Norman stáát binnen software als íe op de machine staat, daar kunnen we heel kort over zijn. Als jij halve verwijdertruuks hebt uitgeprobeerd en Norman is fysiek in de verkenner gedeeltelijk of misschien wel helemaal foetsie, dan nóg blijft íe zichtbaar in het softwarescherm.
Een optie die je dan hebt is Norman weer opnieuw installeren en dan wederom op de juiste manier, binnen "software" verwijderen.

goede morgen, met alle respect pasja, maar onder software is hij niet te vinden.

Dus ga ik hem maar weer volledig instaleren,en vervolgens op juiste wijze verwijderen uit software.

vr Gr geert

Bij halve of kwart probeer-verwijder-acties zou het theoretisch idd. kunnen, vandaar ook het advies om te herinstalleren en daarna wél op de nette / juiste manier te verwijderen.

Pasja,

heb het opnieuw geinstaleerd, met licentienr. Toen stond ie wel in software, verwijderd maar, blijf in mijn rechterbenedenhoek vd het scherm het rechthoekje zien! op wat voor manier is die nog weg te krijgen, dan is deze jongen tevreden???

ik hoor/zie wel

geert

hoi pasja,

ja, ook na dat ik de boel weer heb herstart. kan er niets anders van maken.Sorry!!!

Heb inmiddels wel avg erop gezet, heft dit invloed???

misschien wat onhandig maar, het draait wel!

gr Geert

Klik op de werkbalk in de buurt van het icoontje van Norman (selecteer niet ''één van de icoontjes) en klik rechts. Kies voor "Meldingspictogrammen aanpassen" en kies bij het Norman icoontje (bijvoorbeeld voor: "verbergen indien niet actief")

Hij is nu niet verwijderd, maar je zal 'm ook niet meer terugzien.

zal het gaan proberen, stop nu even ivm andere verplichtingen!

je hoort van mij

gr geert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan