deinstalleren Norton Antivirus niet mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

tbiekens

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
158
Enige dagen geleden kreeg ikproblemen met Norton Antivirus 2005. Ik heb toen geprobeerd de applicatie te deïnstalleren en vervolgens weer opnieuw te installeren echter zonder resultaat. Wat ik ook doe ik krijg Norton Antivirus (Onderdeel van NSW) niet verwijderd en installeren wordt daarom ook niet toegestaan. Ik heb teneinde raad in het register alles weggehaald wat maar te maken had met Norton System Works, Symantec etc en dacht daarmee Norton verwijderd te hebbem.
Echter bij iedere Office applicatie die ik porbeer te openen wordt een dialoogvenster getoond met de tekst "Norton Antivirus 2005, Een ogenblik geduld terwijl Windows bezig is met het configureren van Norton Antivirus 2005". Dit venster wordt onmiddellijk gevolgd door een venster met de tekst "This MSI must be launched through setup". Ik moet dan een paar keer dit venster wegklikken om verder te kunnen gaan. Het opnieuw installeren van Office 2003 heeft ook niet geholpen. Het is echter irritant bij iedere Office applicatie deze mededelingen te krijgen en weg te moeten klikken.
Gebruik overigens nu AVG Antivrus.
Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem
 
En als het online niet lukt, kun je SymNRT hier los downloaden en runnen op je pc.
Dit verwijdert ook alles van Norton op je pc, een grondige deinstallatie.
 
Removal werkt uitstekend

Ongelooflijk maar waar Alles is opgelost met deze aangeboden oplossing

Hartelijk bedankt!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan