deinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceeslm

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
weet iemand hoe ik de volgende prog kan deinstalleren:
easy recovery
free undelete
pc inspector
deze prog hebben namelijk geen uninstall in hun prog
:mad:

Via start>configuratiescherm>software.
Daar kan het waarschijnlijk wel.

Staan ze wel als map op je hardeschijf?
Als dat zo is kan je even kijken of daar een uninstaller in staat.

ze staan op de hd maar er zit echt geen uninstall bij

Laatst bewerkt door een moderator:
Met Your Uninstaller kan je gewoon een programma aanklikken. Bij de link zit ook nog een screenshot. Ik hoop dat je er met dit programma uitkomt. Ik vraag me alleen af of de programma's erbij staan, maar dit is uitgebreider als de lijst software. Succes

Is Pc inspector dezelfde als PC inspector file recovery? Die staat gewoon in configuratiescherm -> software. Daar kun je hem verwijderen als je uiteraard niet eerst handmatig mappen hebt gewist.

Misschien is dit de manier:

Start-->uitvoeren-->regedit
Dan naar HKEY LOCAL MACHINE/SOFTWARE/MICROSOFT/WINDOWS/CURRENT VERSION/UNINSTALL.
Daar zie je alle programma's staan, wmp10 zal er ook tussen staan.
Klik op de map die je wilt deinstalleren, en in het rechtervak zie je nu tweer sleutels, namelijk "DisplayName" en "UninstallString"
Dubbelklik op de UninstallString. Je krijgt nu een popupvenster.
Rechtklik op het geselecteerde gedeelte en kopieer het.
Sluit Regedit en klik op Start-->Uitvoeren.
Plak daar de tekst die je net hebt gekopieerd van de UninstallString en klik op OK. Als het goed is deïnstalleerd wmp nu?

Zo als je ziet is het voor mediaplayer geschreven, maar maakt volgens mij niet uit

Voordat je iets in het register gaat veranderen maak eerst een back-up. Dat kan via start>uitvoeren>regedit>bestand>exporteren. Dan kan je een map uitkiezen. Dit kan altijd handig zijn als je iets verkeerd doet in het register. Een fout in het register kan namelijk grote problemen geven:(.

Aan de vraagsteller: heb je het nu al met YourUninstaller geprobeerd?

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb alles geformateerd dus nu ben ik het ook kwijt
dit moest ik toch een keer doen want de comp gaf zoveel fouten aan dat ik er niet onderuit kwam .
dus daarom geef ik zo laat een bericht terug:o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan