delen dvd-sation notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

remond

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2004
Berichten
72
Ik heb via een thuisnetwerk mijn dvd-station gedeeld zodat ik deze kan aansturen vanaf mijn notebook. CD,s en DVD's worden herkend op mijn notebook. Echter als ik een programma (Onroute FietsrouteCD)wil installeren krijg ik iedre keer de melding ""plaats originele cd", ondanks dat het een originele cd is. Ook getracht door het maken van een image van de CD en een virtuele station met het programma alcohol120% het programma te installeren; met als resultaat dezelfde foutmelding. Nu schijnt volgens een ander forum het iemand gelukt is dit programma te installeren middels het aansluiten een externe DV-station op de notebook . De vraag: Is er een verschil tussen het delen van een dvd-station via een netwerk en een direct aangesloiten externe DVD-speler waardoor er bepaalde informatie niet meegezonden wordt?
 
Hallo,

Ja, er is wel degelijk een verschil tussen een echt (fysiek aangesloten) DVD station en een via het netwerk gedeeld station. Ik zou het ook met een externe CD/DVD Speler/Brander proberen...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.
 
Ik had nog een oude PC staan met ingebouwde cd-romspeler. Ik heb de datekabel aangesloten op de behuizing van een externe hardeschijf en deze aangesloten op de usb van mijn notebook. Het lukte zo om het programma te installeren op mijn notebook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan