[Delen] Printer (en bestanden)

Status
Niet open voor verdere reacties.

SjaakVerhoeve

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2007
Berichten
162
Hoe kan ik via een netwerk mijn printer en mijn bestanden van een pc en een laptop met draadloose verbinding met elkaar delen?
 
Een thuisnetwerk instellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Norton

ik heb weleens thuisnetwerk instellen zien staan maar kan het niet meer vinden :S
 
Schreeuwen (met hoofdletters typen) is niet nodig.
Daarnaast msn / skype / etc uitwisselen op het forum om het probleem op te lossen ook niet.
oplossingen gaan via het forum. Dan heeft iemand anders er in de toekomst mogelijk ook nog wat aan.
 
je moet gewoon op de map die je wilt delen een rechtermuisklik geven, delen, en daarna onderin weer delen.

bij de printer ligt het anders: configuratiescherm, printers, rechtermuisklik op de desbetreffende printer, opties voor delen wijzigen.

stel het naar je eigen voorkeur in, en klik op ok.
 
Nou robin Veel plezier met je nieuwe Pc en ben blij dat het is gelukt!
En laat de oplossing lekker zitten is veelste lang!:p:D :thumb:
 
je moet gewoon op de map die je wilt delen een rechtermuisklik geven, delen, en daarna onderin weer delen.

bij de printer ligt het anders: configuratiescherm, printers, rechtermuisklik op de desbetreffende printer, opties voor delen wijzigen.

stel het naar je eigen voorkeur in, en klik op ok.
Niet want het is een probleem wat ik ook heb gehad en heb em al geholpen zo makkelijk gaat dat niet bij vista en norton internet sercurity 2007
 
Niet want het is een probleem wat ik ook heb gehad en heb em al geholpen zo makkelijk gaat dat niet bij vista en norton internet sercurity 2007

En ik HEB Norton Internet Security 2007, en heb er geen problemen mee, om zo te delen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan