Delen van archief bestanden over meerdere accounts

• Onderwerp starter Onderwerp starter RanQ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RanQ

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2011
In de huidige situatie wordt er gebruik gemaakt van gedeelde mailboxen. Deze worden gearchiveerd elk jaar. Enigzinds logisch maar het is niet mogelijk deze archieven tegelijkertijd in meerdere clients te openen.

Weet iemand hier een mogelijkheid voor ? misschien een gratis programma ?

jammer genoeg niet, de archieven staan in een share op het nerwerk dit ook mede om ruimte te besparen en de clients moeten zo leeg mogelijk blijven. plus de risico factor bij laptop gebruikers. De optie om de archieven te dupliceren met een andere naam is ook geen optie wegens bovenstaand :)

Ik geloof niet dat het mogelijk is om 1 PST door meerder clients te openen, maar misschien is dit een idee:

Nieuw email account maken, archief importeren en die mailbox delen ?

die werkt ook niet jammer genoeg, ik heb wat research gedaan op i-net en er bestaan programma's maar deze zijn vrij duur en is dus geen optie

die werkt ook niet jammer genoeg, ik heb wat research gedaan op i-net en er bestaan programma's maar deze zijn vrij duur en is dus geen optie

Hmm, ik had het over een PST bestand, maar gebruik je uberhaupt wel Outllook 2003/2xxx ?

2007 en sommige mailboxen worden gebruikt door meer dan 6 mensen dus nieuwe accounts gaat ook niet lukken :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan