Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik bij media player 11 vista op mediabibliotheek, media delen druk krijg ik het volgende bericht "het delen van media is uitgeschakeld omdat een vereiste Windows-instelling of vereist onderdeel is gewijzigd'. Ik kan ook niet meer van mijn externe harde schijf muziek toevoegen aan me mediaplayer. Cd hoesjes kan ik ook niet meer downloaden. Kan ik media player 11 verwijderen en opnieuw erop zetten of weet iemand hoe ik deze instelling wel goed kan zetten?!
Ik had hetzelfde probleem, maar dit heeft voor mij gewerkt:
Als eerst moet je 'verborgen bestanden en mappen weergeven' aanzetten. (Extra>mapopties>weergave.)
Ga vervolgens naar: C:\Documents and Settings\<Username>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player en rename deze map naar bv. Media Player2. Doe dit bij alle gebruikers in de map Documents and Settings, bij mij waren dit:
Administrator
All Users
Default User (verborgen)
Uninstall nu WMP11 en Restart PC.
Herinstall nu WMP11.
Als het goed is zou de mediabibliotheek nu opnieuw gebouwd moeten zijn en zou media sharing weer moeten werken.