Nog maar eens een vraagje voor al degene die mij al goed geholpe hebben.
Situatie:
Ik heb een combobox op een onafhankelijk formulier staan, die al de namen weergeeft van de mensen in de databank.
Door 1 naam te selecteren en op de commandbutton 'verwijder' te klikken, zou ik graag de gegevens van die persoon zien verwijderd worden. Ik heb onderstaande code, maar werkt niet...
Probleem:
Hij gaat gewoon terug naar het formulier. Kijk ik in de tabel, is er niks veranderd... Ik heb al veel combinaties met " en ' gebruikt, maar ik kom er maar niet uit.
Is er misschien een eenvoudige verklaring voor?
Dank je!
Tamara
Situatie:
Ik heb een combobox op een onafhankelijk formulier staan, die al de namen weergeeft van de mensen in de databank.
Door 1 naam te selecteren en op de commandbutton 'verwijder' te klikken, zou ik graag de gegevens van die persoon zien verwijderd worden. Ik heb onderstaande code, maar werkt niet...
Code:
Private Sub cmdVerwijderen_Click()
Dim lResponse As Integer
lResponse = MsgBox("Weet u zeker dat u de gegevens wilt verwijderen?", vbYesNo, "Verwijderen")
If lResponse = yes Then
DoCmd.RunSQL "DELETE * FROM GegevensComplicaties WHERE GegevensComplicaties.UniekeCode = Me.[cmbVerwijderen]"
Else
Exit Sub
End If
End Sub
Probleem:
Hij gaat gewoon terug naar het formulier. Kijk ik in de tabel, is er niks veranderd... Ik heb al veel combinaties met " en ' gebruikt, maar ik kom er maar niet uit.
Is er misschien een eenvoudige verklaring voor?
Dank je!
Tamara