Deleteknop haalt mail van afgelopen 3 maanden weg

stardance

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2011
Goedemorgen, ik heb een probleempje en heb geen idee waar het aanligt. Ja, waarschijnlijk toch aan Outlook want heb zelfs al twee nieuwe toetsenborden gebruikt plus muis.
Dit probleem is niet elke dag, maar wel paar keer per maand soms zelfs week.
Als ik 's ochtends de mail open en een bericht wil verwijderen verwijdert hij al mijn mail tot ongeveer drie maanden terug en gooit alles in de prullenbak.
Maar heb dit niet alleen bij Outlook ook bij een ander mailprogramma.
Heb pc laten scannen op virussen maar die geeft niks aan.
Ik gebruik Windows11.
Is er misschien iemand die enige idee heeft waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt.

Groetjes,
Karin

Weet ik niet. Kijk hier eens bij. Kun je de mails niet op 'protected' zetten?

Heb de instellingen gecontroleerd die in de link staan die jij stuurde. Volgens mij had ik alles al goed staan maar heb alles nog eens nagelopen en opnieuw op opslaan gedrukt. Maar zoals ik al zei, is het niet alleen bij outlook, ook bij een ander webmail programma.

Hoe werk je precies? Want dit is wel een héél vreemd probleem. Vooral ook omdat het dus blijkbaar niet aan de mailclient ligt.

Toevallig niet de plaktoetsen aanstaan?

Plaktoetsen instellen

Klik op de startknop.
Klik op Instellingen. Dat is het pictogram van het tandwiel.
Klik op Toegankelijkheid.
Klik op Toetsenbord.
Klik op het schuifje bij 'Plaktoetsen gebruiken'

Het probleem doet zich niet alleen voor bij Outlook maar ook bij een ander webmailprogramma? Dan denk ik aan :
1. een mobiele telefoon of tablet die mails automatisch delete
2. een antivirus programma die zich met mails bemoeit
3. een synchronisatie instelling (imap/exchange)

Toevallig niet de plaktoetsen aanstaan?

Plaktoetsen instellen

Klik op de startknop.
Klik op Instellingen. Dat is het pictogram van het tandwiel.
Klik op Toegankelijkheid.
Klik op Toetsenbord.
Klik op het schuifje bij 'Plaktoetsen gebruiken'
Nee, heb gekeken maar die staat niet aan.

Ik dacht eerst dat het aan mijn toetsenbord of muis lag lag, maar heb nu de 2de nieuwe set in gebruik en dat scheelt dus niks. Ik had het van de week ook met een snelkoppeling op de Google startpagina, ik tik die aan en hup weg is tie. Dus heb echt geen flauw idee wat het kan zijn. Het zal er waarschijnlijk op neer komen dat ik alles eraf moet gaan gooien en opnieuw installeren. Heb ook AVG erop gezet en laten scannen maar ook geen resultaat :confused:

Terug
Bovenaan Onderaan