Ik heb een dual-boot systeem op C: XP met Outlook2003 en op een andere partitie Vista met Outlook2007.
In XP/2003 heb ik in Outlook een email archief (behoorlijk groot) en een adresboek (ook groot). In de huidige situatie kan ik mijn mail en adresboek alleen in XP/2003 aan.
Omdat ik meer en meer met Vista doe (maar niet over kan/wil stappen) wil ik graag zowel in XP/2003 als in Vista/2007 gebruik kunnen maken van dat email archief en adresboek. Ik wil dus niet eea overhalen van 2003 naar 2007 (dus niet exporteren en importeren) want dan kan ik alleen nog maar Vista/2007 gebruiken en dan heb ik een andere variant van de huidige situatie.
Ik heb geprobeerd om in Outlook 2007 (via >bestand>gegevensbestandsbeheer) de pst van 2003 toe te voegen, maar krijg dan de boodschap dat ik niet voldoende bevoegdheden heb.
Graag advies.
In XP/2003 heb ik in Outlook een email archief (behoorlijk groot) en een adresboek (ook groot). In de huidige situatie kan ik mijn mail en adresboek alleen in XP/2003 aan.
Omdat ik meer en meer met Vista doe (maar niet over kan/wil stappen) wil ik graag zowel in XP/2003 als in Vista/2007 gebruik kunnen maken van dat email archief en adresboek. Ik wil dus niet eea overhalen van 2003 naar 2007 (dus niet exporteren en importeren) want dan kan ik alleen nog maar Vista/2007 gebruiken en dan heb ik een andere variant van de huidige situatie.
Ik heb geprobeerd om in Outlook 2007 (via >bestand>gegevensbestandsbeheer) de pst van 2003 toe te voegen, maar krijg dan de boodschap dat ik niet voldoende bevoegdheden heb.
Graag advies.