Delivery Status Notification (Failure)‏ ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esther1971

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Hallo, Ik heb een mailtje van iemand ontvangen en wilde die persoon terugmailen dmv 'beantwoorden'. Maar ik krijg steeds mijn mailtje terug met de mededeling "Delivery Status Notification (Failure)". En verder: '‏550 5.1.1 User unknown'. Raar toch? Ik weet zeker dat het e-mailadres klopt, want dat wordt automatisch ingevuld bij 'beantwoorden'. Staat er soms een instelling fout? Ik heb er ook geen verstand van. Heeft iemand een (simpel geformuleerd) antwoord??? Groetjes, Esther

Hoi :)

Ik kan alleen maar zeggen dat die code echt betekent dat het gedeelte voor het @ niet klopt.
Misschien een tijdelijke technische fout.
Indien je deze persoon kent laat deze naar zijn/haar emailprovider bellen voor controle / verificatie.

ED

Kan ook een gefaked e-mail adres zijn. Zeker bij mails die door MSN-virussen worden gestuurd lijken van de MSN contactpersoon te zijn, maar hebben een afwijkend antwoord-adres. Ik raad je aan om in het Aan adres handmatig het juiste e-mail adres in te vullen, ipv. te vertrouwen op het automatisch ingevoegde.

Verder weet ik het zo niet.

Tijs.

Goeiemorgen, bedankt voor jullie reakties. Ik heb het e-mailadres handmatig ingevoerd bij 'aan', maar weer dezelfde melding gekregen. Ik heb geen adres, telefoonnummer oid van deze persoon, dus weet niet hoe ze anders te bereiken (eerste contact was deze mail). Een kennis vertelde me dat je vanaf sommige e-mailadressen wel kan versturen maar niet ontvangen, klopt dat? Zou met bedrijven te maken hebben? Het is gewoon een @kpnplanet.nl adres. Kan het niet aan mijn instellingen liggen? Ik snap er niks van. Esther

Probeer het mailadres eens te mailen vanaf bijvoorbeeld een hotmail of gmail account.

Ik heb gemaild vanaf zowel mijn hotmail account als dat van @home. Zelfde melding.