Delivery Status Notification(s)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat het geweest is zal ik niet of nooit weten....

Maar gisteren bericht verstuurd en zonder rare meldingen overgekomen en beantwoord door de ontvanger! :)

Dus de vraag heeft zichzelf opgelost, dank jullie voor jullie meedenken! :thumb:

Charis

Hij doet het weer

:shocked:

Vandaag weer een delaybericht ontvangen....

Ander vraagje, hoe ziet de mail die je verstuurd eruit?

Heeft de mail wel een onderwerp, een aantal regels tekst, geen webimages (bv een bedrijfslogo). Met andere woorden zou de mail ook als spam gekenmerkt worden?

Nee, de mail ziet er gewoon uit...

In het kort een verslag van gisteren:

Mail nummer 1: delay en failuremail retour
Mail nummer 2: alleen een delaymail (onder voorbehoud...;-)
Mail nummer 3: verstuurd terwijl ik bekende aan de telefoon had en die kwam weer wel door....

Snap jij het, snap ik het?

P.S. Op de website van zijn provider staat wel dat sommige gebruikers niet kunnen mailen naar sommige ontvangers, maar bij mij is het dus omgekeerd!

Nouja waarschijnlijk dat er 1 mailserver is die slecht bereikbaar is.

Zodra de kpnmailserver de mail aan chello wil overdragen krijgt hij geen gehoor. Dat probeert hij een paar keer, en vervolgens stuurt hij een mail naar jou dat hij vertraagt is.

De mailserver zal het dan nog af en toe proberen (1 x per uur oid). En als je dan een tijd verder bent (meestal 1 dag) dan krijg je de mail dat de mail echt niet is binnen gekomen.

Dus ik denk dat de mailserver van de ontvangende partij niet 100% is. Of in ieder geval de combinatie kpnmailserver en die mailserver.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan