dell A920 printer/scanner

• Onderwerp starter Onderwerp starter sook
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sook

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
Ik heb op de website van dell gezocht, driverguide.com allemaal leuke drivers, engels, spaans, italiaans en frans maar geen nederlandse.
met engels heb ik geen probleem maar een aantal vrouwelijke collega's wel. altijd weer die vrouwen he, ze kunnen zeuren en discussies van ze winnen kan je toch niet...:o

dus die nederlandse driver moet komen, heeft iemand zo'n driver voor mij die nederlands is?

N.B. de cd-rom zijn we kwijt

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Bij forums over de mac geven ze aan dat het eigenlijk de lexmark x1150 is.
daar zijn drivers voor in het nederlands en die vindt je hier
Of dat echt wijs is?:rolleyes:
mvg leo

ik ga kijken

het was een leuke oplossing maar hij zegt dat ik de printer moet aansluiten. de printer zit er gewoon in en werkt zeg maar. hij herkend em niet omdat hij natuurlijk van dell is.

Laatst bewerkt:
Informatie is dat dit een Dell driver in het nederlands zou moeten zijn (XP/Win2003) voor de A920.

Tijs.

Laatst bewerkt:
hij herkend de printer niet, tijdens de installatie(die overigens gewoon engels is) vraagt hij om alle stekkers erin te doen. hij ziet de A960 niet, omdat het een A920 is.

zeer irritant, voor nu doen we het maar met de engelse versie

Heb je van te voren er wel alles er af gehaald wat er al op zat aan drivers en software?
anders lukt het installeren niet, ook als de drivers wel goed zijn.

Toch raar verhaal.
Site van Dell geeft aan dat er nederlandse drivers zijn, deze blijken dan toch engels zijn.
Op de cd stonden wel nederlandse drivers begrijp ik.
Tijd voor contact met Dell?
offe Easy as Hell
mvg leo

Laatst bewerkt door een moderator:
hij herkend de printer niet, tijdens de installatie(die overigens gewoon engels is) vraagt hij om alle stekkers erin te doen. hij ziet de A960 niet, omdat het een A920 is.

zeer irritant, voor nu doen we het maar met de engelse versie

Ik had in eerste instantie inderdaad die van de A960 aangegeven. Je was wellicht te snel met klikken (of ik te langzaam met het corrigeren :o).

Maar het klopt: Ook de driver uit mijn gecorrigeerde link geeft direct aan dat het uitsluitend voor "English" is, ook al geeft de site van Dell aan dat het voor "Dutch" zou moeten zijn.

Geen slecht plan om maar even met Dell te gaan telefoneren of zij nog wat voor je weten.

Tijs.

ik ga kijken

het was een leuke oplossing maar hij zegt dat ik de printer moet aansluiten. de printer zit er gewoon in en werkt zeg maar. hij herkend em niet omdat hij natuurlijk van dell is.

Kliene kans, maar toch nog even dit:
voordat de de nieuwe drivers erop gezet worden, zouden de oude drivers compleet verwijderd moeten zijn, desnoods in de veilige modus.
dan de rpineter pas weer aansluiten wannneer de installatie er om vraagt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan