Dell AIO 922 Printer versus Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefvanr1et

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Hallo,

Ik ben overgestapt van windows XP naar windows 7. Tussen die twee is niet zo'n handige 'overzetten met alle oude functies' optie als bij Vista dus ik ben opnieuw begonnen met een cleane windows. Alles doet het prima/lijkt het prima te doen op de printer na, de AIO 922 printer van Dell. Ik heb een paar dingen zelf geprobeert maar ik kom er niet aan uit.

Poging 1: Drivers van de originele cd installeren. het AIO center wordt geinstalleerd en de printer verschijnt bij Word->printen als een van de printers waarmee ik mee kan printen. Als ik echter op printen druk gebeurd er niets.

Poging 2: Drivers van internet downloaden. Er bleken geen windows 7 drivers te zijn dus ik ben maar voor die van vista gegaan. Deze heb ik de eerste keer op de gewone manier geinstalleerd. Ik kreeg geen AIO center waar ik allemaal dingetjes in kan vullen en scannen zoals bij poging 1, de printer verscheen niet bij Word->printen en bij het icoontje bij apparaten en printers stond een geel verkeersbordje met uitroepteken. Scannen kan ik wel via rechtermuisknop scannen bij het icoontje bij apparaten en printers.

Poging 3: Hetzelfde als hierboven, maar dan de installatie doen op compatibiliteitsmodus voor Vista. Dit leverde precies hetzelfde op als bij poging 2.

Drivers ophalen van windows update werkt niet. Er worden geen drivers gevonden (waarschijnlijk omdat Dell ze niet heeft gemaakt want ze staan ook niet op hun website)

Als niemand hier een andere oplossing weet dacht ik er over na om windows xp dan nog een keer naast windows 7 te installeren en dat ik daar dan mee opstart als ik iets moet printen maar echt een handige oplossing is dat natuurlijk niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan