Dell D830 energiespaarstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cephirus

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Ik heb een Dell D830 en wil nu dat de laptop altijd blijft draaien. Ik heb inmiddels de energiebespaarstand in Windows uitgezet (bij alle optie nooit). Hoe kan ik voorkomen dat de laptop na een bepaalde tijd vanzelf uitgaat.

mvg,
Cees

Dat dacht ik ook al. Daar kan ik alleen opgeven wanneer de laptop weer moet inschakelen op een bepaalde tijd.

a. Er zijn 2 schema's: Eentje voor op batterij en eentje voor op netstroom.
Heb je wel in het juiste schema de instellingen aangepast?
b. Gaat je laptop nog steeds 'uit', nu? [Zie ook c.]
c. Wat bedoel je met 'uitgaan'? Dat (alleen) het scherm op zwart gaat of dat de hele laptop in slaap-/sluimerstand gaat?

Tijs.

Ik heb beide schema's aangepast. Met uit bedoel ik ook uit. Ik wil eigenlijk de laptop laten draaien met de klep dicht. Als ik smorgens de klep opendoe dat moet ik met de startknop de laptop opstarten.

Uit mijn hoofd:
Bij Energiebeheeropties staat ook "Gedrag van de klep en de aan-uit knop" (of zoiets) in de linkermarge. [Mogelijk moet je eerst Geavanceerde energieopties klikken om het te zien.]
Dan moet je bij gedrag van de klep instellen: Geen actie.

Graag de volgende keer je vraag meteen duidelijk stellen in je startposting...

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dank voor de tip, echter in mijn eerste posting heb ik duidelijk aangegeven dat ik bij alle opties nooit heb ingevuld, dus geen actie. Ik zal het vanavond nog een testen of hetgeen nu wel werkt. Mogelijk dat er een automatische switch-off na een zekere tijd van niet werken opzit omdat je in de BIOS kan opgeven dat de laptop op een tijdstip moet gaan starten.
Groet,
Cees

Kijk in ieder geval na wat ik in mijn vorige posting schreef.

Tijs.

Energiebeheer ook bij hoge prestaties aangepast. Nu werk het. Dank voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan