Dell GX260 Opstart problemen (STRIKE F1...)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximvdw

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Berichten
921
Hallo,
toen ik vandaag men pc wou opstarten bleek hij niet meer op te gaan, er kwam
PXE-E61 error wat ik wist dat dit een media cable fout was omdat 'iets' NIC opstond in mijn bios op een rare reden. Ik kon dit niet zelf gedaan hebben omdat er een wachtwoord van een bedrijf op stond. Na wat zoeken heb ik dit kunnen verwijderen door de PSWD jumper te verwijderen om zo het password te resetten. Maar nu komt alleen nog maar de strike F1 to retry error op (dus ik kan niet opstarten) mijn BOOT volgorde is HDD, CD ,diskete en ik weet echt niet meer wat doen :( Ik heb het NVRAM geheugen gewist , maar zonder resultaat. Ook heb ik heel mijn schijf teruggezet via een IMAGE maar dit werkte ook niet (maar het bewijst dat de HDD en CD lezer onbeschadigd en aangesloten zijn). Dus kan iemand me Aubbbbb helpen.
Ik heb een DELL GX260
met Windows XP SP3
Phoenix Bios Version 1.10
...en veel stress :/

Gr,
Maxim
 
Laatst bewerkt:
Hij begint nu ook wat te roken .... ! Maar heb gecontroleerd en CPU , RAM , CD en HDD werken nog gelukkig ...

EDIT: WAS STUKJE PLASTIC
 
Laatst bewerkt:
PXE is toch booten van op netwerk.. Heel vreemd dat de HDD eerst staat en toch geboot wordt van op netwerk. En de rook lijkt me ook niet goed..
 
De rook bleek een stukje plastic te zijn dat vastzat tussen de koelplaten van de processor maar het is niets ergs. de PXE is opgelost door NIC af te zetten. maar nu heb ik alleen nog maar de STRIKE f1 error
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan