Dell herstelpartitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

gosvd

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2013
hallo,
ik heb 2e hands een dell vostro 3360 gekocht, nou wil ik deze resetten en weet ik dat ie een herstelpartitie heeft. Ik wil hier vanaf booten alleen zie ik daar geen optie voor in het boot menu. alvast bedankt.

zou je een screen shot willen maken vanuit windows met een venster waar alle bestanden die op de herstelpartitie staan uploaden?
Dit zodat ik kan zien of t uberhaupt wel een herstel partitie is.

Zo ja, dan zou het eventueel aan je bios settings kunnen liggen.

F10 na het bios scherm en voor het windows opstart scherm.

of ctrl f11

Laatst bewerkt:
Screenshot:Untitled.png
de hele bios en boot enzo heb ik al doorgezocht, volgens mij staat daar niets. Misschien moet ik die updaten ofzo, heb ik ooit iets over gelezen alleen weet niet hoe dat moet

Nee een update zal niet het geval zijn denk eerder dat het aan het pratitie ligt waaruit je wilt opstarten er staan daar veels te weinig bestanden om een opstart partitie te zijn. kan je een screenshot maken van de map recovery ?

de map recovery is leeg... ik weet niet wat dat betekend, maar ik denk dat ik op een andere manier een schone installatie moet gaan doen. Kan ik niet de recovery partitie opnieuw maken ofzo. alvast bedankt.

ctrl + F11 heb ik al geprobeert, en alle knoppen die bij het opstarten in beeld komen zeg maar, hele bios al doorgespit, ik weet niet wat het kan zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan