Dell Inc. Vostro 220 Series upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis16612

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
hoi iedreen.
Mijn vader en ik wilde graag onze computer opvoeren(Dell Inc. Vostro 220 Series)
Met ram geheugen.
Videokaart
cpu
Als het kan zou ik graag zware spellen willen spelen zoals acb(assassin's creed brotherhood) battlefield 3 enz.
Mijn vader zou graag normaal willen werken zoals boekhouding interneten mails versturen enz.
Momenteel lukt het niet echt.
Dus het zou fijn zijn als jullie goede onderdelen vonden die computable zijn met de Dell Inc. Vostro 220 (windows 7 ultimate).
Het zou ook fijn zijn als jullie linkjes gaven van waar wij de hadware kunnen kopen.
M.V.G Dennis en zijn wanhopige vader:D

Hoi,,

Misschien is een nieuwe pc een betere optie voor je kan je vader deze houden voor zijn werkzaamheden want gezien wat je wilt zal je ook t.b.v. je videokaart ook een andere voeding moeten kopen ,en qua processor is de e8500 een optie maar of je daar nu veel mee opschiet???

En welke Vostro 220 gaat het hier om? Daar zijn namelijk meerdere versie's van.

Het geld wat je hier in moet steken om er wat moois van te maken kun je beter steken in een nieuwe pc. Voor Battlefield 3 wordt al een quadcore aangeraden om het een beetje degelijk te draaien, voor socket 775 is het erg lastig om voor een degelijke prijs nog aan zo'n processor te komen. De videokaart valt wel te upgraden mits je de voeding ook vervangt, maar dan nog valt er niet op te gamen door de matige processor

dacht ik al.
mijn vader gaat nu ze geld al in steken in een nieuwe pc bedankt voor jullie hulp:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan