Hallo,
Een vriendin van mij heeft sinds vandaag de laptop Dell Inspiron 15r gekocht.
Het gaat om een windows 7 home premium 64bit.
Na de installatie van windows wou ze haar interne webcam testen met de software die door dell erbij is geleverd.
Maar op het moment dat ze het programma opstart krijgt ze de melding: Geen ondersteunend apparaat aan.
Ik heb google afgezocht en hun komen met suggesties wat ik allemaal al geprobeerd heb:
- Opnieuw installeren
- Diagnostics (F12 tijdens opstarten en dan diagnostiscs laten lopen, wachten tot het klaar is. Dan moest je de optie nee drukken en dan zou er een nieuwe popup komen met extra dingen. Maar die kwam helaas nooit dus kon die check niet doen of de cam wel goed is)
- Drivers gezocht maar helaas niets kunnen vinden.
- Heb hun diagnostiscs website ook nagekeken maar helaas ook daar kon ik niet het probleem oplossen.
Wanneer ik in apparaatbeheer van windows kijk staat er een unknown device
Het staat onder:
Universial Serial Bus-controllers
Weet iemand hier een oplossing voor ?
Ik ga morgen nog proberen om het via dell op te lossen.
Alvast bedankt
Een vriendin van mij heeft sinds vandaag de laptop Dell Inspiron 15r gekocht.
Het gaat om een windows 7 home premium 64bit.
Na de installatie van windows wou ze haar interne webcam testen met de software die door dell erbij is geleverd.
Maar op het moment dat ze het programma opstart krijgt ze de melding: Geen ondersteunend apparaat aan.
Ik heb google afgezocht en hun komen met suggesties wat ik allemaal al geprobeerd heb:
- Opnieuw installeren
- Diagnostics (F12 tijdens opstarten en dan diagnostiscs laten lopen, wachten tot het klaar is. Dan moest je de optie nee drukken en dan zou er een nieuwe popup komen met extra dingen. Maar die kwam helaas nooit dus kon die check niet doen of de cam wel goed is)
- Drivers gezocht maar helaas niets kunnen vinden.
- Heb hun diagnostiscs website ook nagekeken maar helaas ook daar kon ik niet het probleem oplossen.
Wanneer ik in apparaatbeheer van windows kijk staat er een unknown device
Het staat onder:
Universial Serial Bus-controllers
Weet iemand hier een oplossing voor ?
Ik ga morgen nog proberen om het via dell op te lossen.
Alvast bedankt