Hallo allemaal,
Ik heb een Dell Inspiron 1300 die blijft hangen tijdens opstarten, dit is gebeurt nadat Diagnostitics gedraait is voor het laatst.
Bij opstart komt hij in een scherm vast te staan,
Use the up-down arrow keys to move the pointer to the disired boot device. Press enter to attempt the boot or ESC to cancel.
Internal HDD
CD/DVD drive
Onboard NIC
Bios setup
Diagnostics
wat je ook doet hij komt altijd met de zelfde vraag terug (hehalve bij de laaste twee opties) maar als je hier dan weer vandaan komt is het weer einde oefening.
Tijdens reboot komt er te staan loading PBR for descriptor 4 ... done
ongeldige systeem diskette, vervang diskette en druk een toets.
en weer en weer en weer.
HELP HELP.
PS er zijn geen boot cd/dvd beschikbaar bij mij en het liefste zou ik het systeem helemaal formatteren.
Is er een progje wat vanaf cd nergens naar kijkt en en voor wat dan ook gaat formateren.
Bij voorbaat dank Vincent.
Ik heb een Dell Inspiron 1300 die blijft hangen tijdens opstarten, dit is gebeurt nadat Diagnostitics gedraait is voor het laatst.
Bij opstart komt hij in een scherm vast te staan,
Use the up-down arrow keys to move the pointer to the disired boot device. Press enter to attempt the boot or ESC to cancel.
Internal HDD
CD/DVD drive
Onboard NIC
Bios setup
Diagnostics
wat je ook doet hij komt altijd met de zelfde vraag terug (hehalve bij de laaste twee opties) maar als je hier dan weer vandaan komt is het weer einde oefening.
Tijdens reboot komt er te staan loading PBR for descriptor 4 ... done
ongeldige systeem diskette, vervang diskette en druk een toets.
en weer en weer en weer.
HELP HELP.
PS er zijn geen boot cd/dvd beschikbaar bij mij en het liefste zou ik het systeem helemaal formatteren.
Is er een progje wat vanaf cd nergens naar kijkt en en voor wat dan ook gaat formateren.
Bij voorbaat dank Vincent.
Laatst bewerkt: