Dell Inspiron 1300 - Windows XP herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
De Dell Inspiron 1300 van mijn vrouw wordt steeds langzamer.
Daarom willen we graag Windows XP opnieuw installeren, maar we kunnen niet ontdekken wat we hiervoor nodig hebben. We hebben 2 CD's bij de laptop gekregen.
Wie helpt ons?

dat zijn waarschijnlijk recover cd's die je erbij hebt,dus cd 1 erin en gaan met die banaan ,alles word er weer fris opgezet en als erom gevraagd word cd 2 erin doen en klaar

Beide CD's hebben als titel:
Application
Already installed on your computer
for reinstalling dell inspiron eurotools
system software

Beide CD's zijn niet bootable.
Wat moet ik doen?

zelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem als Guido, alleen lees ik hier geen oplossing.
Ook ik heb alleen die 2 cd-roms, maar volgens mij dienen ze niet als "system-recovery cd's", of snap ik er nu echt niks van??:(

Wie kan me helpen??

Ik herinner me dat ik dit heb kunnen oplossen met Ctrl-F11 tijdens het booten.

een hele lap tekst maar toch:
Voor de dell inspiron 1300.

1 Schakel de computer in.

2 Wanneer tijdens het opstartproces het welkomstscherm van Dell wordt weergegeven, houdt u <Ctrl> ingedrukt en drukt u op <F11>. Laat vervolgens beide toetsen tegelijk los.
Opmerking: Bepaalde systemen zoals Inspiron Mini 9 (910) bieden geen ondersteuning voor Systeemherstel aangezien deze geen <F11> of soortgelijke functie hebben.

3 Klik in het venster Dell PC Restore by Symantec op Restore (Herstellen). U kunt ook op <Tab> drukken om Restore (Herstellen) te markeren en vervolgens op <Enter> drukken.

4 Wanneer er een bericht wordt weergegeven waarin wordt gewaarschuwd dat alle gegevens verloren gaan, dient u op Confirm (Bevestigen) te klikken of op <Tab> te drukken om Confirm (Bevestigen) te markeren. Druk daarna op <Enter>.

Het venster Progress (Voortgang) wordt weergegeven. Is het herstelproces eenmaal begonnen, dan is het programma Dell PC Restore van Symantec meestal na 8 tot 10 minuten gereed.

Wanneer het herstelproces is voltooid, wordt het volgende bericht weergegeven:
The system recovery process was successful (Het herstelproces is geslaagd).

5 Klik op Finish (Voltooien) of druk op <Tab> om Voltooien te markeren en druk vervolgens op <Enter> om de computer opnieuw op te starten.
De software-installatie is nu identiek aan de situatie toen u de nieuwe computer in ontvangst nam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan