Dell inspiron 1545,,, Kopen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willbobje

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2009
Is dit een goede laptop?
De dell inspiron 1545;

PROCESSOR Intel® Pentium® Dual Core Processor T4200 (2,00 GHz, 800 MHz, 1 MB cache)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 - Nederlands b
MICROSOFT-SOFTWARE Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
WEBCAM Geïntegreerde 1,3 megapixel webcamera
ONDERSTEUNINGS - SERVICES 1 jaar beperkte garantie - Collect & Return
LCD-SCHERM 15,6-inch WXGA WLED (1.366 x 768) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
GEHEUGEN 3.072 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 1.024]
HARDE SCHIJF 250 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
GRAFISCHE KAART Intel Integrated GMA 4500MHD
OPTISCH(E) STATION(S) Dvd+/-rw-station (cd & dvd lezen/schrijven)
HOOFDBATTERIJ 4-cel lithium-ion hoofdbatterij (24 Wh)

Het kost 660 euro ongeveer.
Goede prijs?

Is dit een goede laptop?
Kun je er dan ook kleine spelletjes van internet op spelen of moet je dan een betere "dinges" hebben? (ja ik weet niet wat je dan beter moet hebbeb XD)
En zou internetten er goed op gaan, emails checken?
Zou je er ook games, muziek, films enzoo mee kunnen downloaden of is deze laptop daar niet geschikt voor?

Ik hoop dat ik snel antwoord krijg.

M.v.G. Willeke:)

Hoi

jawel hoor.voor hetgeen wat je aangeeft is deze klaptop best geschikt..

al zou bij het downloaden van films je schijf snel vollopen.Maar ook daar zijn weer oplossingen voor toch?!

Laatst bewerkt:
Zit je met deze onboard kaart niet ergens op het niveau van een hoge 7000 serie Nvidia kaart?

Welke spelletjes had je precies in gedachten?

um,, Wat is een onboard kaart? XD en wat is het niveau van een hoge 7000 serie Nvidia kaart? Is dat goed of slecht?

Gewoon spelletjes op internet van speeleiland enzo..

:thumb:

Ik ken speeleiland niet, maar het klinkt als iets dat niet veeleisend is. Een hoge 7000 Nvidia is een kaartje van een jaar of 2,5 - 3 geleden (niet de laatste techniek / snelheden / specificaties dus) áls ik dat tenminste goed heb.

Als dat speeleiland is wat ik denk dat het is, dan ga jij bijzonder blij zijn met de machine.

Kort door de bocht:
een goede videokaart is een losse videokaart van maximaal 1 jaar oud (even los van de gebruikerseisen / verwachtingen natuurlijk)
een budget (lees -> tragere / simpeler) kaart is geïntegreerd op het moederbord zelf (erop gesoldeerd). Dit soort ('kaarten') chips, presteert beduidend minder dan los gekochte kaarten die je in een zogenaamd uitbreidingsslot (pci-e) moet plaatsen.

Laatst bewerkt:
via mijn kids ken ik speeleiland wel en zoals gezegd door Pasja : daar ga jij plezier aan beleven:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan