Dell Inspiron 640 kan Windows niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenie31

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik ook al een bericht geplaatst voor mijn Dell Inspiron
maar wegens tijdgebrek heb ik het even aan de kant moeten zetten.
Ondertussen ben ik wel al te weten gekomen dat het geen koelingsprobleem is
want vanaf een bepaalde temperatuur werkt de koeler wel wat goed nieuw is maar ...
Als ik een Windows 7 wil installeren start hij dus wel vanaf de DVD op dus hij kan wel booten
vanaf een DVD station maar daarna begint het. Als je dus je taal en land heb ingesteld en je geeft aan
op welke partitie van de harde schijf de computer moet beginnen installeren dan start hij met "Windows bestanden uitpakken ..."
maar kort daarna wordt het scherm volledig zwart en kan je niks meer met de laptop aanvangen. Hij weigert te luisteren
naar toetsencombinaties of andere dingen het scherm is gewoon zwart en hij doet voor de rest niks meer.

Het is ook wel zo als je de laptop wil opstarten vanaf zijn batterij dat hij geen beeld geeft,
je hoort de harde schijf en het DVD station wel starten maar er gebeurt verder niks meer...

Hebben jullie toevallig enig idee wat hier het probleem zou kunnen zijn ?
Volgens de Onboard-diagonstics van Dell is er helemaal niks mis met de computer want het zijn allemaal groene bolletjes.

Groetjes
Koen

En als je tijdelijk vanaf het begin een extern scherm aansluit, wordt en blijft die dan ook zwart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan