Dell Inspiron 6400

Status
Niet open voor verdere reacties.

Killer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 dec 2000
Hallo!

Ik wil graag een laptop aanschaffen en heb een beetje rondgekeken bij diverse winkels en zo kwam ik ook bij dell uit!

Ik ben wel geintresseerd in de Dell Inspiron 6400.
Alleen ben ik benieuwd wat jullie van dit systeem vinden??
Het is voor normaal gebruik! Ga er dus niet druk op gamen! Hij moet lekker draaien als ik dvdtje wil kijken of wat ook...

Processor:
Intel® Centrino® Duo Mobiele Technologie met Intel® CoreT Duo Processor T2300 (1.66GHz, 2Mo L2 Cache, 667MHz FSB)

Besturingssysteem
Legitieme Windows® XP Home Edition

Geheugen
512MB DDR2 RAM 533MHz

Harde schijf
60GB harde schijf

Monitor
15,4" (39 cm) TFT WXGA (1280x800)

Grafische kaart
Intel® Integrated GMA950

Optisch station
DVD+/-RW Drive 8x

Modem
56K V.92 Modem en 10/100 Ethernet, Intel® PROWireless 3945 802.11 a/b/g wireless LAN card

€ 799,=

Ik vind alleen die verzendkosten van hun zo abnormaal hoog! 90 euro voor een laptopje leveren vind ik nogal veel...

Maar wat vinden jullie van deze laptop??
Ik hoop uit reacties van jullie een goede en natuurlijk mooie laptop te kunnen kopen

Mvg,

Doe die 90 euro er bij en koop een ander merk, acer of compaq.
Als je problemen krijgt met dell dan is het een hel want ze sturen je van het kastje naar de muur.
Heb zelf een dell hier liggen defect normaal antwoord krijg je niet bij de helpdesk van ze.
Dus wees wijs en neem een ander merk.

Zijn er nog meer mensen die ervaring met dell hebben?

en wat betreft het systeem is dat wel in orde???
Hoor verschillende meningen over dell dus hoop meer reacties te mogen ontvangen...

Het systeem is voor normaal gebruik prima, maar als je die 90 euro er bij doet kun je misschien nog iets snellers uitzoeken want dell is nog niet zo goedkoop.
Even goed de aanbiedingen in de gaten houden of google even wat rond.

SJJ zei:
Doe die 90 euro er bij en koop een ander merk, acer of compaq.
Als je problemen krijgt met dell dan is het een hel want ze sturen je van het kastje naar de muur.
Heb zelf een dell hier liggen defect normaal antwoord krijg je niet bij de helpdesk van ze.
Dus wees wijs en neem een ander merk.

Tsja, dat is jouw ervaring, ik heb hele andere ervaringen. Over Dell niets dan lof, niet allen bij mijn eiegen pc, maar ook bij diverse mensen waar ik de pc onderhoudt
Met compaq heb ik juist hele slechte ervaringen.
Vraag hier eens aan aaajeetee wat hij vindt van b.v. Acer...twee keer een laptop kwijt raken in de reparatie en nog niet gemaakt, dus ook daar is het niet alles, zo heeft ieder merk wel zijn 'missers'

Laatst bewerkt:
Ja dat is jou ervaring maar ik ken heel wat mensen, en bedrijven waarvan ik netwerk en systemen beheer die niets meer met dell te maken willen hebben.
Maar dat is mijn ervaring voor mij geen dell.

Jah het is idd zo dat ieder merk wel iets negatiefs heeft...

Maar ik kijk nog ff dan wat dell gaat doen deze komende week, misschien komt er nog een leuke aanbieding dat de verzendkosten gratis zijn.

Zal ook even bij dixons, media markt kijken wat ik daar moet betalen voor een vergelijkend systeem...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan