Dell Inspiron goede keus desktopvervanger < 400 euro? Ik sta op het punt ja te zeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nordicbart

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2009
Dell Inspiron 1750 - nieuw
Algemeen
Artikelnummer: DELL-1750
Product type: Laptops
Garantie: 36 maanden
Conditie: Nieuw
Adviesprijs: 599
Tijdelijke aanbieding: ja
Processor
Processor Intel
Processorkernen 2
Processornummer Pentium Dual Core
Kloksnelheid 2300 Mhz
Geheugen
Intern RAM-geheugen 4096 MB
Type geheugen DDR2RAM
Harde schijf
Opslagcapaciteit 500 GB
Type harde schijf SATA
Snelheid 7200 rpm
Aantal schijven (intern) 1
Beeldscherm
Schermdiagonaal 17 Inch
Resolutie 1600x900 pixels
High Definition nee
Schermtype WXGA++ LED TrueLife glossy
3D beeldscherm nee
Videokaart
Videokaartfamilie Intel
Type videokaart 4500MHD
Videogeheugen 512
Optische drive
DVD-speler/brander DVD+-RW DL
Blu-ray nee
Communicatie
Wifi ja
Wifi-standaard b/g/n
Bluetooth nee
RJ11 Modem nee
Ingebouwd 3G modem nee
Audio
Microfoon intern ja
Camera
Webcam ja
Bediening
Toetsenbordindeling US
Numeriek keypad ja
Touchpad ja
Multi-Touch nee
Aansluitingen
e-SATA nee
ExpressCard nee
FireWire nee
HDMI ja
Aantal USB-poorten 3
USB-versie 2.0
VGA ja
3,5 mm Audio ja
3,5 mm Microfoon ja
Cardreader ja
Beveiliging
Biometrische fingerprint-reader nee
Accu ja
Aantal cellen ja
Software
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium
Versie besturingssysteem 64 bit
Taal besturingssysteem keuze Nederlands, Engels of Duits bij eerste keer starten
Fysieke eigenschappen
Kleur groen
Overige
Gebruik Intel

Hoi,

Sorry hoor ik snap je even niet hier kwijlde je van de Toshiba en nu ga je voor een tweedehands zelfde geld neer leggen en ook bij deze zou ik dus voor de Toshiba kiezen

Tja onmogelijk om te zeggen als je niet zegt wat dit moet vervangen. Hier draait office op en een weinig eisend spelletje, als dat is wat je verwacht van je desktop is dit een vervanger

Hoi,

Sorry hoor ik snap je even niet hier kwijlde je van de Toshiba en nu ga je voor een tweedehands zelfde geld neer leggen en ook bij deze zou ik dus voor de Toshiba kiezen

Na kwijl kwam relativering :D De Toshiba is nog steeds een top apparaat. Ik heb echter een site gevonden waar de CPU's vergeleken kunnen worden en deze is volgens mij sneller. Deze Dell is trouwens geen tweedehands maar een nije.

Hoi,

Oke de processor kan wat sneller zijn maar de videokaart is wel stukken beter en dat telt ook

Dus eigenlijk de combinatie van de Toshiba is beter dan de Dell? Ok, ik snap het. Ik moet mij dus niet al te blind staren op de snelheid van de CPU.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ligt er een beetje aan wat je wilt maar een beetje videokaart is wel fijn, maar waar bestaat je huidige desktop qua hardware uit?

Ps je hoeft niet steeds te quote hoor anders word het zo lang;)

Laatst bewerkt:
ok. ik heb momenteel een zeer trage pc die aan vervanging toe is. Ik geloof dat ik iets van 2Ghz heb met 1 Ghz Ram geheugen, 3 lossen hd schijven en een 256 mb videokaart. een uit de prehisterie dus :-) Omdat ik de eerste drie jaar geen omkijken wil hebben dacht ik aan de Dell die drie jaar garantie geeft en ook volgens deze site http://www.passmark.com/index.html goede prestaties zou hebben (met 4 gb Ram geheugen leek deze echt heel snel).
Ik wil mijn nieuwe laptop gebuiken voor videobewerking en bouwen van websites. De 400 is bij mij echt het uiterste bedrag dat ik kan missen dus ik probeer het beste van het beste eruit te slepen voor deze prijs...

Hoi,

Maar voor video bewerken is een beetje videokaart dus ook niet weg. en ja dat laatste doen we allemaal.maar zou kijken of je er nog vind met een redelijke videokaart .

ok. goed advies. dank je wel. naar welke videokaart zou ik tenminste moeten kijken?

@Nordicbart :Ik ga het je nog een keer vragen maar dan nu iets dringerder.

Niet voor iedere vraag over een laptop een nieuw topic openen.Alle vragen betrekkende aanschaf laptop kan je in 1 topic stellen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan