Dell Inspiron Mini 10-laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChickenNL

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2010
Berichten
15
Ik wil graag een mini-laptop aanschaffen, mijn oude laptop is niet veel meer. Na veel zoeken en vergelijken ben ik uitgekomen op de Dell Inspiron Mini 10-laptop.

Ik wil hem gebruiken voor school (zit nu 4vwo) voor programma's als word, excel, powerpoint, paint, photoshop (indien mogelijk), simpele games dus geen zware, maar iets als worms 4 etc, echt simpel. Deze laptop heeft lange accuduur, dus kan ik overal mee werken, mooi HD scherm, redelijk grote hardeschijf en webcam, wat ik belangrijk vind.

Ik wil graag jullie mening weten, misschien heeft iemand ervaring met een mini-laptop? Zijn ze snel bijvoorbeeld? Dat zou wel fijn zijn.

Hier en hier ook nog twee reviews (engels).

PS: Er zit W7 op wat ook wel nice is (denk ik)

Alvast bedankt voor het reageren,

HornyChickenNL

EDIT: hier de specs nog wat duidelijker + prijs op dell site
 
hij zal wel gedoeg werken met office maar niet voor spellen, je zou het dan bij flashgames moeten houden
 
ik denk dat die wel kan voldoen aan je eisen maar van dat photoshoppen weet ik het niet zeker aangezien daar vaak veeleisende programma's voor gebruikt worden. en die games gaan waarschijnlijk ook niet lukken.
verder heb ik geen ervaringen met een mini laptop zelf gebruik ik de apple macbook 13 inch
voor school werkt goed kan je games op spelen(alleen die voor mac) en de batterij gaat een hele school dag mee. ongeveer 10 uur batterij zit wel een prijs aan.
maar ik denk dat die mini laptop aan jou eisen kan voldoen.
Heeft wel maar windows 7 starter met beperkte functies weet alleen niet welke.
groetjes fryderyk
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan